Haluaisko joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eppunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eppunen"

Vieras
Meidän perheen isomman miehen? Sais hakee mielellään vaikka heti pois ainakin vähäksi aikaa ja ihan ilmaiseksi!
Tietoja:
- Reilu kuusi vuotta yritetty "kouluttaa", heikoin tuloksin.
- Viime aikoina käytös kuin perseelle ammuttu karhu
- kova sotkemaan ja jättämään tavaroitaan pitkin taloa ihan mihin vaan
- viaton kuin enkeli
- aika useasti laiska ja mukavuudenhaluinen
- joskus mukava

Vai oisko joku miesten vaihtoviikot parempi idea, jos joku toinen osaisi kouluttaa tuota meidän ukkoa? :) Tai itseasiassa mihin minä edes miestä tarvin.......? Onhan se ihan kiva et se tekee ns. miesten töitä joihin ei itse pysty, mut vasta pitkän ruinaamisen ja pyytämisen jälkeen. Jospa vaihdossa sais sellaisen joka tekis mielellään ne hieman nopeammin ja marisematta sekä töitään laskematta.

On itsessänikin vikaa. Toivos että toinenkin haluis yrittää. Pitäs varmaan hakeutua johonkin hoitoon, mielellään kai johonkin pakkohoitoon josta ei pääsis pois ;)
Hyvää päivänjatkoa!

[QUOTE="eppunen";22858833]
- Reilu kuusi vuotta yritetty "kouluttaa", heikoin tuloksin.
[/QUOTE]

Nooh, suhteen perustana voitaneen pitää, että se toinen kelpaa sellaisenaan. Jos toista pitää kouluttaa niin ota ennemmin vaikka koira.

En nyt mitenkään kohdista tätä pohdiskelua tämän ketjun aloittajalle, vaan mietin aihetta noin yleisesti. Hämmentävän usein kun kuulee naisten puhuvan miestensä kouluttamisesta. Tiedän tämän toki olevan leikkimielinen termi, mutta kyllähän sillä jotakin todenperäistä taustaakin täytyy olla, koska sitä on päädytty käyttämään, ja se nousee esille miehen huonoista puolista puhuttaessa.

Miestä siis halutaan muuttaa, todennäköisesti itselle mieluisammaksi. Mutta mistä tässä sitten oikein on kysymys? Ovatko miehet vain niin oma-aloitteettomia, että moiseen marinaan on aihetta?

Olisi ihan oikeasti aika jännä tietää ovatko nykyajan miehet saamattomia. Olen käytönnössä huomannut, että jotkut miehet todellakin tarttuvat epäkohtien korjaamiseen todella haluttomasti, jos ollenkaan, eivätkä useinkaan tee sitä oma-aloitteisesti. Tietenkin tämä koskee myös monia naisia, enkä todellakaan haluaisi tehdä tästä sukupuolikysymystä.

Mitä ihmisille on siis tapahtunut? Onko liian helppo elämä* tehnyt meille tepposet?

*) Helppo elämä: Jokapäiväinen selviytyminen ei vaadi fyysistä ponnistelua, ruuan, asunnon ja lämmön saaminen on paljon enemmän itsestäänselvyys kuin menneinä vuosina. Tämä ei toki kerro mitään henkisten paineiden vähenemisestä/kasvamisesta.

AP hei, mä voisin lähtee tohon miehet vaihtoon projektiin, oisko kuukausi sopiva niin tulisko jo omaa ikävä siinä ajassa ;D
Ongelmat kyllä aika samoja, mutta jos toi ärtyisyys vaikka lähtis, kun huomaisvat, että kaikki naiset naputtaa samoista asioista!!

mä: kuukausi vaikuttais sopivalta ajalta, uskon että mullakin olisi jo sitten ikävä ;). Tällä hetkellä tuntuu että tulisi vaihtoon sitten millainen jörrikkä ja laiskimus tahansa niin parempi se olisi kuitenkin ja siivompi ku meidän. Sais nukkua mielellään alakerrassa, me muut ylhäällä. Ei suuria vaatimuksia.

Kiitos hienosta pohdiskelusta asdf. Arvasin että kun laitan sanan "kouluttaminen" siihen tartutaan heti. Mutta ehkä sinä ymmärsit mitä tarkoitin sillä.

Mielestäni jokainen saa olla juuri sellainen kun on ja pitääkin olla. Mutta entä sitten kun perhe kasvaa ja elämäntilanne muuttuu? Voiko mies enää elää pellossa jos lapsiltakin vaaditaan että he laittavat vaatteet ja tavarat niille kuuluville paikoille? Eikö se ole ristiriitaista? Mielestäni siinä vaiheessa on molempien ainakin jollain tasolla muututtava. Tuleehan meistä äiti ja isä.

Meillä lapset ovat 3v ja 5v. Mielestäni en paljoa vaadi jos pyydän miestäni huolehtimaan omista tavaroista ja vaatteista. Itse huolehdin omista ja lasten. Reilua?

teille naisten kaupittelijat: kaikesta huolimatta rakastan miestäni vaikka hän välillä ärsyttääkin tosella paljon ja ottaa päähän. En etsi uutta seksikumppania, koska meillä ei ole sen suhteen minkäänlaisia ongelmia. Vaikka joskus tuntuukin että aidan toisella puolella on vihreämpää ruohoa, en usko sen kuitenkaan olevan niin. Ehkä hetkellisesti, mutta haluan katsoa pitemmälle tulevaisuuteen.

Eniten toivon että suhteemme ongelmat saatais ratkaistua eikä aina tarvitsisi riidellä. En halua olla kitisevä ja valittava akka kotona. Olen kahden ihanan lapsen äiti ja yhden miehen vaimo.

Yhteistyössä