Uskossa
Niin kiinnostaako uskon asiat? Jos jokin mietityttää voin yrittää auttaa.. Voit kysyä ihan mitä vain
No kunhan et tähän keskusteluun sitä laitaEn, mutta voisin levittää evoluutio-oppia, jos joku tahtoo kuulla.
Mitä uskontosuuntaa edustat?Niin kiinnostaako uskon asiat? Jos jokin mietityttää voin yrittää auttaa.. Voit kysyä ihan mitä vain
Niinpä. Olen ortodoksi enkä missään tapauksessa hakua vaihtaa seurakuntaa.Ihanaa!
Kokeile rukoilla. Rukoile Jeesusta tulemaan sun elämääs ja voit ihan rukouksessa sanoa vaikka jotta "Jeesus jos sä olet oikeasti olemassa niin tuu mun elämään ja anna kaikki mun synnit anteeksi" Toiset kokee yliluonnollisia ja toiset ei mutta varmasti Jumala kuulee jokaisen ja on valmis antamaan kaikille anteeksi ja ottaa jokaisen omakseen ja alkaa vaikuttaa tämän ihmisen elämässä vahvasti. Kokeile! Et menetä mitään mutta saat paljon!Miten skeptinen tulee uskoon?
Mitäs se raamattu sanoo siitä tuomitsemisesta?Minulla ei henkilökohtaisesti oo mitään homoja vastaan. Ei ole mun tehtäväni niitä tuomita. En toki pidä homoilusta sinänsä mutta ihmisiähän nekin siinä missä muutkin Tuomitsen korkeintaan teon en ihmistä
Minäkin tuota. Ristiriitaista, haluan kuitenkin uskoa. Niin paöjon tapahtunut asioita, että pakko uskoa johonkin, en tiedä mitä se on. Joku vain säätelee ja määrittää elämän pituuden ja kärsimykset.En, mutta voisin levittää evoluutio-oppia, jos joku tahtoo kuulla.
Kannattaa uskoa Jumalaan. Elämä on kumminkin niin lyhyt mutta sen jälkeen on ikuisuuden vuoro. Kukaan ei varmasti oikeasti halua helvettiinMinäkin tuota. Ristiriitaista, haluan kuitenkin uskoa. Niin paöjon tapahtunut asioita, että pakko uskoa johonkin, en tiedä mitä se on. Joku vain säätelee ja määrittää elämän pituuden ja kärsimykset.
Koraanistako se Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi-kohta olikin. Okke, erehdyin.Jotta tulee vihata syntiä mutta rakastaa syntisiä!
Saatananpalvaajat saattaa haluta?Kannattaa uskoa Jumalaan. Elämä on kumminkin niin lyhyt mutta sen jälkeen on ikuisuuden vuoro. Kukaan ei varmasti oikeasti halua helvettiin
Miten todistat helvetin olemassaolon? Entä jos raamatun helvetti onkin symbolinen vertauskuva?Kannattaa uskoa Jumalaan. Elämä on kumminkin niin lyhyt mutta sen jälkeen on ikuisuuden vuoro. Kukaan ei varmasti oikeasti halua helvettiin