Haluaisitko irti EU:sta?

"Vieras"
[QUOTE="vieras";23545631]kertokaa perusteluja myös! olis kiinnostavampaa.

itse en kumpaakaan koska korot alhasemmat, vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus.[/QUOTE]

No voisin allekirjoittaa just nämä samat seikat!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23545631]kertokaa perusteluja myös! olis kiinnostavampaa.

itse en kumpaakaan koska korot alhasemmat, vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus.[/QUOTE]

Onko Ruotsin korot muka korkeat? Haluat rikollisten pääsevän liikkumaan vapaasti? Haluat lisää suomalaisia työtömiä?
 
BCN
[QUOTE="vieras";23545631]kertokaa perusteluja myös! olis kiinnostavampaa.

itse en kumpaakaan koska korot alhasemmat, vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus.[/QUOTE]

Onko sulla joitain rikollisia aikeita, vai miksi vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu? Viisumit vaan takaisin, ei haittaa rehellisiä ihmisiä!
 
Ei kai euro voi olla käytössä ellei ole Eu jäsen? Eli siinä tapauksessa kyllä ja kyllä.

Musta tuntuu että Eu sekaa joka haatanan asian esim maataloudessa ja kaikensorttin direktiiveillä saatetaan pyhän yksinkertaiset asiat sangen hankaliksi.

Pilkun kanssa ähräämistä niin monessa asiassa, mm tyrnimaitten käytäviä koskien........ tämä tuli nyt ekana mieleen :D Siis tuhannen turhissa asioissa.
 
Keittiönoita
Onko sulla joitain rikollisia aikeita, vai miksi vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu? Viisumit vaan takaisin, ei haittaa rehellisiä ihmisiä!
Minusta ainakin on ihan hyvä, että EU-alueella ei tarvitse enää erikseen anoa työlupia, oleskelulupia eikä viisumeita. Varsinkin nuorten mahdollisuudet lähteä ulkomaille töihin tai opiskelemaan ovat parantuneet huomattavasti siitä, kun minä 30 vuotta sitten olin nuori.
 
fjfxj
En välttämättä Eu:sta, mutta Euroon siirtymistä kadun tällä hetkellä erittäin paljon. Euroalueen talous on ***** jäykkää. Ruotsi on esim. selvinnyt taantumasta huomattavasti paremmin kuin Suomi ja se on hyvin voimakkaasti oman valuutan ansiota.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23545863:
Minusta ainakin on ihan hyvä, että EU-alueella ei tarvitse enää erikseen anoa työlupia, oleskelulupia eikä viisumeita. Varsinkin nuorten mahdollisuudet lähteä ulkomaille töihin tai opiskelemaan ovat parantuneet huomattavasti siitä, kun minä 30 vuotta sitten olin nuori.
Onhan se niin ihkuu ettei romanien tartte enää anoa työlupia kerjämiseen ja rötöstelyyn.=)
 
"vieras"
Onko sulla joitain rikollisia aikeita, vai miksi vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu? Viisumit vaan takaisin, ei haittaa rehellisiä ihmisiä!
voi teitä, ette parempaan pysty? olen ainoa joka perusteli vastauksensa joten helppo hyökkäyskohde. ei niin paljon hyvää ettei jotain huonoakin.

suomen kaupasta 60 % on eu:n sisäistä, joten ihan jo talouskasvua ajatellen eu:n sisäinen tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu.

ihmisten liikkuvuus ihan siksi, että tykkään matkustaa, vaikka eiköhän tällekin löydetä parempia argumentteja jos vaan joku yrittää. eipähän tarvi vaihtaa rahaa joka maassa ja maksella viisumeita, tulisi matkustus huomattavasti kalliimmaksi.

tällaisista ketjuista huomaa kuinka kaukainen eu on loppupeleissä, ei tunnu ihmiset siitä paljoa tietävän, enkä kyllä itsekään.
 

Yhteistyössä