Niin, sitä voi miettiä miltä Suomi sitten näyttää kun Venäjä ja EU neuvottelevat viisumivapauden...Onko sulla joitain rikollisia aikeita, vai miksi vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu? Viisumit vaan takaisin, ei haittaa rehellisiä ihmisiä!
Minusta ainakin on ihan hyvä, että EU-alueella ei tarvitse enää erikseen anoa työlupia, oleskelulupia eikä viisumeita. Varsinkin nuorten mahdollisuudet lähteä ulkomaille töihin tai opiskelemaan ovat parantuneet huomattavasti siitä, kun minä 30 vuotta sitten olin nuori.Onko sulla joitain rikollisia aikeita, vai miksi vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu? Viisumit vaan takaisin, ei haittaa rehellisiä ihmisiä!
Onhan se niin ihkuu ettei romanien tartte enää anoa työlupia kerjämiseen ja rötöstelyyn.=)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23545863:Minusta ainakin on ihan hyvä, että EU-alueella ei tarvitse enää erikseen anoa työlupia, oleskelulupia eikä viisumeita. Varsinkin nuorten mahdollisuudet lähteä ulkomaille töihin tai opiskelemaan ovat parantuneet huomattavasti siitä, kun minä 30 vuotta sitten olin nuori.
voi teitä, ette parempaan pysty? olen ainoa joka perusteli vastauksensa joten helppo hyökkäyskohde. ei niin paljon hyvää ettei jotain huonoakin.Onko sulla joitain rikollisia aikeita, vai miksi vapaa ihmisten ja tavaroiden liikkuvuus on hyvä juttu? Viisumit vaan takaisin, ei haittaa rehellisiä ihmisiä!