Mä ajattelin siveellistä tissikuvaa. Paita päällä. Ei ole pimpastakaan kuvaa.No tissejä varmemmin käy tuo sukupuolen kuvan perusteella tunnistaminen eräästä toisesta paikasta....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ajattelin siveellistä tissikuvaa. Paita päällä. Ei ole pimpastakaan kuvaa.No tissejä varmemmin käy tuo sukupuolen kuvan perusteella tunnistaminen eräästä toisesta paikasta....
Mikäs Bear Gryllis sä nyt luulet olevas?Nuohan ovat terveellistä nautiskeltavaa.
No uskonhan minä. En muuten tuossa muutama viikko sitten ihan heti tajunnut muutosta Boobsiksi, vaan luulin häntä parin päivän ajan uudeksi mustaksi.Trust me, yhelläkään miehellä ei oo niin mehukkaita munkkeja kun meijjän Boobsilla!
Mä kyllä voisin maistaa pippelikalaa. Oon ihan liian utelias vissiin.Oksennus vai pippelikalat?
Molemmat sellasia vaihtoehtoja, että nielen mieluummin ilmaa
Mä kyllä voisin maistaa pippelikalaa. Oon ihan liian utelias vissiin.
Mut Kalamiehen turskannupin jätän Kalavaimolle, voi olla että vaimo ei tykkäis jos oven takana odottaisi uutena vuotena innokas nupinnielijä.
Eli kaks hyvää syytä lähtee sutimaan sinneppäi.No mutta hyi olkoon, sehän antaa sillä samalla suulla hyvän yön suukot lapsille...
Ja juu, ohan se aikas kateellinen välillä, mutta välillä aika hälläväliä asenteella
Mä kyllä voisin maistaa pippelikalaa. Oon ihan liian utelias vissiin.
Mut Kalamiehen turskannupin jätän Kalavaimolle, voi olla että vaimo ei tykkäis jos oven takana odottaisi uutena vuotena innokas nupinnielijä.![]()
No mutta hyi olkoon, sehän antaa sillä samalla suulla hyvän yön suukot lapsille...
Ja juu, ohan se aikas kateellinen välillä, mutta välillä aika hälläväliä asenteella
Eli kaks hyvää syytä lähtee sutimaan sinneppäi.
Jos kalamies älyää laittaa vyötärölleen mistelin oksan, olisi tuo nupin lipaisu vain brittiläisen kulttuurin vaalimista. Turussa muuten kasvaa nykyisin misteliä useammassa paikassa.
Voin jo kuvitella tilanteen.Jos kalamies älyää laittaa vyötärölleen mistelin oksan, olisi tuo nupin lipaisu vain brittiläisen kulttuurin vaalimista. Turussa muuten kasvaa nykyisin misteliä useammassa paikassa.
Voin jo kuvitella tilanteen.
Vaimo ihmettelee miksi Kalamies hilluu jo toista tuntia ulko-oven välittömässä läheisyydessä kukkapuska napaan hirtettynä!
Syytetään Aurajokea kun vieraslajit viihtyy.Sehän olisikin varsin romanttista.
Enpä muuten tiennyt, että misteliä kasvaa luonnonvaraisena täällä
Tässä mallinippu Lispetille. Tämän alla pullistelevalle kalalle suukko (tai suikkari).Sehän olisikin varsin romanttista.
Enpä muuten tiennyt, että misteliä kasvaa luonnonvaraisena täällä
Bear Grylls on pullisteleva amatööri...Mikäs Bear Gryllis sä nyt luulet olevas?
Tässä mallinippu Lispetille. Tämän alla pullistelevalle kalalle suukko (tai suikkari).
Kiitos tästä m1es!Tässä mallinippu Lispetille. Tämän alla pullistelevalle kalalle suukko (tai suikkari).
Kiitos tästä m1es!
Arvatkaa kaks kertaa mitä jatkossa aina ajattelen kun näen mistelipuskan!!
Suu ammollaan!Menet refleksin omaisesti polvilles?
Suu ammollaan!