Haluaisin toisen lapsen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Ensimmäinen on kohta vuoden ja nyt on alkanut armoton vauvakuume. Miehen kanssa olemme asiaa pohtineet että jos jättäisin e pillerit pois, ehkä enemmän minä olen pohtinut....
Olisihan se mukava jos ei ikä ero kovin suureksi jäisi.

Onnea matkaan :)
Meillä ikäeroa 1v5kk, nuorempi nyt kuukauden vanha ja hyvin on mennyt ainakin toistaiseksi!
Vuoden ikäero olis meillä ollut tosi paha mutta tämä ja tästä ylöspäin varmasti oikein hyvä.

Kannattaa varautua siihen että raskausaika on tosi rankka, vaikka ensimmäinen raskaus olisikin ollut helppo, näin kävi minulla mutta siitä selvittiin ja nyt on ihana nyytti ihanimman taaperon lisäksi :heart:

Meillä suunniteltiin ikäeroksi kahta vuotta, mutta pikku kakkosta ei alkanut kuulumaan. Esikoinen nyt 7 vuotias ja olen viimeinkin raskaana. Elkikkäs ei muuta kuin hommiin, se voi viedä aikaa, vaikka ensimmäisen teko olisi sujunut tuosta vain. =)

Onnea yritykseen!

Meillä ikäeroa tulossa 1v 6kk aika tarkalleen. Alkuraskaus on ollut melko hankala pahoinvoinnin takia, mutta hyvin on muuten mennyt. Odotettu toive oli, että pieni ikäero tulisi. Olisi sisaruksilla seuraa toisilleen sitten tulevaisuudessa :)

Ja jos kuuntelet jonkun kauhukertomuksia siitä pienestä ikäerosta, niin anna olla. Asennekysymys se on miten jaksaa itse. Pää pois perseestä ja miettii oikeesti onko hankalaa vai tekeekö sen ihan itse sen hankaluuden itselleen.

Onnea siis yrittämiseen. Muista, että lapset ovat lahja.

ehkäisy jätetty pois heinäkuussa enkä vieläkään ole raskaana.esikoinen täyttää syksyllä 8v.jospa se pikapuoliin tärppäis.aikasemminkin olisin toisen halunnu mut eipä menny niin kuin suunnittelin.tuntuu vaan niin pitkältä ajalta nämä kuukaudet ku vauvaa toivoo ja nyt mahdollisuus siihen.esikoinen sai alkunsa helposti aikoinaan.