Haluaisin toisen lapsen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minävaan

Vieras
mutta terveydentilani on tällä hetkellä sellainen, että raskaus ei todennäköisesti ole mahdollinen. Esikoinen on nyt 1v9kk, häntä odottaessani raskaudessa oli kaikenlaisia ongelmia, jouduin käymään usein Naistenklinikalla ultrissa ja muissa tutkimuksissa, synnytys käynnistettiin 2,5 viikkoa ennen laskettua aikaa. Lapsi on kuitenkin terve ja vilkas :)
Harmittaa, kun me ei varmaankaan tulla mieheni kanssa saamaan toista lasta :(

1 tyypin diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta ja silmänpainetauti. Nyt sitten kuukautisetkin on kadonnu... harmittaa. 2,5 vuotta sitten tuli keskenmeno, joten alkuraskaus meni jännittäessä että tuleeko uus keskenmeno.

Mä oon vasta 24-vuotias, joten aikaa on vielä... Mies onkin mua sitten 12 vuotta vanhempi :)Eikö adoptioon oo aikamoiset vaatimukset? Olisi niin ihanaa olla terve ja "tulla raskaaksi" kun itselle sopii (tarkoitan siis sitä, että ei tarvitsisi lääkärin lupaa raskautumiseen). Tasan ei mee nallekarkit, ei...
Helpottihan ainakin, kun sai avautua =)

Mun kaveri ainakin on saanut nyt arvot kohdalleen ykköstyypin diabeeteksessä sen insuliinipumpun avulla..
Pitkään kuumeillut vauvaa mut ei ole saanut lupaa, nyt alkaa näyttämään paremmalta :)
Mut toi pumppu on kuulemma ihan kauheen hyvä.
Kannattaa ihan eka varata aika lekurille ja perhesuunnitteluun, ne sieltä antaa kyllä apua ja tietoa et liikeneekö lupaa jossain vaiheessa vauveliin ja saadaanko kaikki oireet kuriin :)

sijaisperheistähän on käsittääkseni huutava pula. saisit vaikka parina vkonloppuna ison perheen ja joku toinen perhe kipeästi kaipaamansa avun. tai alat auttamaan tuttavaperheitä ja hoitelet lapsia, kun he hoitelevat parisuhdetta. tai sitten adoptio. asiat järjestyy aina.

Yhteistyössä