Haluaisin niin kolmannen lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli meillä on 6v. ja 2v. lapset ja minulla on kova vauvakuume. Miehelle riittäisi nämä kaksikin, mutta on kuitenkin "luvannut", että joskus se kolmaskin tehtäisiin. En kuitenkaan haluaisi kovin pitkälle venyttää, ikääkin 30v. Mies ei kuitenkaan juuri nyt sitä vauvaa halua, itselläni asia joka päivä mielessä...

Onkos muita samassa tilanteessa?

Mun mielestä lapsiin pätee sama kuin seksiinkin: vain silloin, kun molemmat haluavat. Joten eipä siinä muuta voi kuin odotella, josko miehen mieli muuttuisi.

Voisit vihjailla miehelle syistä miksi kolmas lapsi kannattaisi laittaa alulle piakkoin.
Jos teidän 6-v on eskarilainen niin ensi sykysynähän se menee kouluun. Olisi kätevää, jos olisi vanhempi kotona lähettämässä ja ottamassa vastaan.

Kivempi, että ovat lähemmäs samaa ikää. :) Kerro miehellesi, että mitä nopeammin kolmas tulee, niin sitä nopeammin pääsette taas lusmuilemaan. :) Näin saatte pääsette myös seurailemaan kolmannenkin lapsenne mahdollisia lapsia ennen kuin olette kovin vanhoja ja raihnaisia. :) Eiköhän hänkin kohta ole valmis, kun hänkin kuitenkin vaikuttaa olevan avoin kolmannen lapsen tuloon. :)

Ymmärrän kyllä vauvakuumeen mutta onhan esikoisenne vielä pieni. Miksi kahden lapsen pitäisi riittää jos haluaa enemmän? Mutta sulla on sen verran vähän ikää että kerkeät sen kolmannen hankkimaan vielä ihan hyvin vaikkei nyt heti sitä tapahtuisikaan. Nauti nyt siitä nuorimmasta naperosta ja isommasta ja anna miehelle hiukan aikaa vielä sopeutua ajatukseen kolmannesta.