Haluaisin niiiiiin paljon hakea asuntolainaa.

• Viestiketjun aloittaja Vuokralainen
  • Ensimmäinen viesti
näin meillä
Meillä ei vieläkään ole se tilanne, että omistuspuolelta saisi vastaavantasoista asumista halvemmalla kuin tästä asumisoikeusasunnosta. Lainan korot ja omistusasunnon vastike on korkeampi kuin tämänhetkinen vastikkeemme tästä.

Pankista antaisivat kyllä lainaa.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sitä lainaa saa jos on maksukykyä etkä tavoittele kuuta taivaalta.
Sepä siinä onkin. Kun tulot ei oo nettona kuin 3100-3400e/kk, ja siit menee jo yks 350e laina.. Et eipä niiltä paljoa voi edes taloon pyytää..

tähh
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Sepä siinä onkin. Kun tulot ei oo nettona kuin 3100-3400e/kk, ja siit menee jo yks 350e laina.. Et eipä niiltä paljoa voi edes taloon pyytää..
Miten ison kämpän ostaisit ja mistä?? Mulla tulot nettona noin 2000 e + elarit ja on muuta lainaa noin 360 e /kk ja olisin saanut noin 100 000 e asuntolainaa. Sillä ei vaan helsingistä osteta kämppää, mutta luulis suntuloista maksavan jo reilu 1000 e / kk lainaa..

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja tähh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Miten ison kämpän ostaisit ja mistä?? Mulla tulot nettona noin 2000 e + elarit ja on muuta lainaa noin 360 e /kk ja olisin saanut noin 100 000 e asuntolainaa. Sillä ei vaan helsingistä osteta kämppää, mutta luulis suntuloista maksavan jo reilu 1000 e / kk lainaa..
No pohjosesta ja mitä oon katsonut niin se maksas 139 000e ja toinen olis 119 000e, mut siinä ois sitten remppaa.. Tuossa halvemmassa siis.

Yhteistyössä