Haluaisin ihan tavallisen rannekellon mutta onko sellaista mistä näkee yöllä kellonajan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
en tarkoita digitaalista tms vaan ihan tavallista rannekelloa missä on tavalliset numerot kellotaulussa.
olisi vain kiva jos kellonajan näkisi yöllä myös.
onko jotain edullisia kelloja missä on sellaiset viisarit? en haluaisi laittaa siihen enempää kuin 50€. en ole rikas ja on paljon kaikenlaisia kuluja.
mietin ostaisinko kullanvärisen. minulla on kultasormuksia niin sopiskohan se parhaiten? vai valkoinen?
 
vierailija
Itselläni sama toive. Ostin lidlistä 2 vuotta sitten 8 eurolla hyvän rannekellon, viisarinäyttö. Muuten hyvä mutta n 4kk myöhemmin alkoi jätättämään ja lopulta pysähtyi. Kellossa ollut näyte paristo loppui ja liikkeessä maksaisi 30€ vaihdattaa uusi 5v kestävä paristo!

Olen katsonut mm varastolekasta hyviä Casion perusmalleja, niitä saisi kyllä 50 eurolla. Minulla on nyt rahat tiukalla. Kerro miten kävi ja minkä ostit! Onnea hankintaan!
 
vierailija
Kiitos! Temusta en halua ostaa enkä muista sellaisista, haluaisin että se on ihan laadukas kello, ei mitään huippulaatua mutta sellainen perus hyvä. Että ei ole kellotaulu heti täynnä naarmuja ja että numerot tippuu. Ja aika sen pitää näyttää tarkasti.
Casiolla näyttää kyllä olevan edullisempia malleja ja se on hyvä merkki eikös?

Minulle on ihan sama mikä siinä loistaa yöllä, kellotaulu vaiko viisarit mutta olisi niin mukava nähdä yöllä/aamuyöllä mitä kello on katsomalla pelkästään rannetta.
Vettä sen ei tarvi kestää, riisuisin sen kun menen suihkuun tai uimaan.

Ainoat toiveet olisi että naiselle sopiva ja sitä väriä mietin ja että näkisi yöllä ajan.
 
vierailija
Kiitos! Temusta en halua ostaa enkä muista sellaisista, haluaisin että se on ihan laadukas kello, ei mitään huippulaatua mutta sellainen perus hyvä. Että ei ole kellotaulu heti täynnä naarmuja ja että numerot tippuu. Ja aika sen pitää näyttää tarkasti.
Casiolla näyttää kyllä olevan edullisempia malleja ja se on hyvä merkki eikös?

Minulle on ihan sama mikä siinä loistaa yöllä, kellotaulu vaiko viisarit mutta olisi niin mukava nähdä yöllä/aamuyöllä mitä kello on katsomalla pelkästään rannetta.
Vettä sen ei tarvi kestää, riisuisin sen kun menen suihkuun tai uimaan.

Ainoat toiveet olisi että naiselle sopiva ja sitä väriä mietin ja että näkisi yöllä ajan.
Hyvä, sinulla on asialliset ja kohtuulliset odotukset, kyllä noiden luulisi täyttyvän. Lisäksi useimmissa on herätys. Minustakin ajan katsominen rannekellosta on helpompaa ja luontevampaa kuin puhelimen kädessä kantaminen tai esiin kaivaminen jostakin taskusta tai pussukasta.
 
vierailija
Hyvä, sinulla on asialliset ja kohtuulliset odotukset, kyllä noiden luulisi täyttyvän. Lisäksi useimmissa on herätys. Minustakin ajan katsominen rannekellosta on helpompaa ja luontevampaa kuin puhelimen kädessä kantaminen tai esiin kaivaminen jostakin taskusta tai pussukasta.
Vanhuksilla kannattaa olla kelloradio, jossa on 24 tunnin näyttö. Siitä näkee heti, onko aamu vai it. Keittiössä täytyy olla sitten tablettinäytöllä viisarikellon vieressä sellainen, jossa on numeronäyttö viikonpäivän kans. Saattaisi sopia muillekin tuommonen?
 

Yhteistyössä