Haluaisin harrastaa jotain mutta mikään ei innosta tai kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea ihminen

Vieras
uida en osaa
salit ei kiinnosta
tanssi ei nappaa
mitkään käsityöpiirit ei kiinnosta
jumpat ym ei nappaa
tennis sattuu käsiin
juoksu/hölkkä ei

Mikään ei noista nappaa joten mitä sitä jää enää jäljelle,kuitenkin olis kiva harrastaa jotain ja vielä sellasta mis sais ehkä uusia tuttuja ja kavereita tai ainakin vähän jotain soaalista elämää. Ainoa liikunta tällä hetkellä on kävely ja hyötyliikunta.

Kuorolaulu, ratsastus, vesijuoksu/vesijumppa (sopii vaikkei osaa uida), kansalaisopiston kielikurssit, kirjallisuuspiiri, seuratoiminta, nuorkauppakamaritoiminta, vapaaehtoistyöt jossain yhdistyksessä?

Minua kiinnostaa kaikki mikä on "ilmasta" ! Pyöräily 10-15 km kerralla vähintään, sauvakävely, neuleet, ompeleminen, siivous, pyykkääminen ja haravointi=) Kaikkea näitä tehdään tietysti aika yksin... ja sitte mua kiinnostaa syöminen ;D enkä oo ylipainoinen.

[QUOTE="tytteli";26187084]Minua kiinnostaa kaikki mikä on "ilmasta" ! Pyöräily 10-15 km kerralla vähintään, sauvakävely, neuleet, ompeleminen, siivous, pyykkääminen ja haravointi=) Kaikkea näitä tehdään tietysti aika yksin... ja sitte mua kiinnostaa syöminen ;D enkä oo ylipainoinen.[/QUOTE]

Ehkä ompeleminen on ilmasta, mutta kyllä se ompeluharrastus ihan saakelin kalliiksi tulee...kankaat on ihan jäätävissä hinnoissa. Siis jos jotakin vähääkään kivempaa meinaa printtiä kankaalle haluaa.