Kovin on mieluisia. Mistä löytäisin em? :flower:
"vieras" 16.06.2011 #3 meillä on mun vanhempien kellarissa niitä laatikkokaupalla on taloa ja huvilaa ja ties mitä.saako niitä vielä nykyään kaupoista?
meillä on mun vanhempien kellarissa niitä laatikkokaupalla on taloa ja huvilaa ja ties mitä.saako niitä vielä nykyään kaupoista?
Rosaj 16.06.2011 #5 meilläkin on laatikko kaupal niitä. itse joskus leikkiny niillä ja kun innostus lopahti niin äiti niitä on säilyttäny
meilläkin on laatikko kaupal niitä. itse joskus leikkiny niillä ja kun innostus lopahti niin äiti niitä on säilyttäny
Blue cat 16.06.2011 #6 kyl niitä jonkun verran myydään vielä kaupoissakin, mut ei oo enää yhtään niin kivoja kun aiemmin. Muutoksia tehty, huonompaan suuntaan... Meilläkin olis mun vanhempien luona mun ja siskojen vanhat, mut ei kyllä taatusti luovuta niistä
kyl niitä jonkun verran myydään vielä kaupoissakin, mut ei oo enää yhtään niin kivoja kun aiemmin. Muutoksia tehty, huonompaan suuntaan... Meilläkin olis mun vanhempien luona mun ja siskojen vanhat, mut ei kyllä taatusti luovuta niistä
chef 16.06.2011 #7 Olen ostanut noita Prismasta. Aurinkotalo (tjtn. sinnepäin) oli se ison kompleksi ja jotain heppajuttuja oli ne pienemmät paketit.
Olen ostanut noita Prismasta. Aurinkotalo (tjtn. sinnepäin) oli se ison kompleksi ja jotain heppajuttuja oli ne pienemmät paketit.