Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
Onko sulta vongattu?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Hmm.. onhan niitä jotka ainakin seksiä haluaa raskaana olevan naisen kanssa. Eikö sitä kumppania voisi etsiskellä kun lapsi on syntynyt?
no en minä sitä tarkottanut ajattelin että jos kohdalle sattuu.... ei se mikään pakko oleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jo raskausaikana pitäis uus heila saada? Sulla on nyt siinä varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita mietittävänä.
sairasta!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No, mun kaveri (moikka vaan jos oot paikalla ) meni naimisiin ollessaan suht viimeisillään raskaana, ja aviomies ei siis oo vauvan biologinen isä, mutta on isä paperilla ja käytännössä
Itse asiassa mies ei vaikuta lainkaan epätoivoiselta tai luuserilta. Fiksu aikuinen mies osaa ajatella asioita hieman laajemmin...ja sehän on ainoastaan järkevää, ettei päästä elämänsä naista karkuun vain siksi, että tämä sattuu olemaan raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja just:sairasta!
ja pakko olla aika epätoivoinen luuseri mies että on otettava toiselle paksuna oleva muija!
samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Itse asiassa mies ei vaikuta lainkaan epätoivoiselta tai luuserilta. Fiksu aikuinen mies osaa ajatella asioita hieman laajemmin...ja sehän on ainoastaan järkevää, ettei päästä elämänsä naista karkuun vain siksi, että tämä sattuu olemaan raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja just:sairasta!
ja pakko olla aika epätoivoinen luuseri mies että on otettava toiselle paksuna oleva muija!
samaa mieltä olen sun kanssa, se läheisyyden kaipuu on ehkä pahinta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole ap, mutta olen tällä hetkellä raskaana ja sinkku. Uutta miestä mulla ei ole ja tuskin tulee tän raskauden aikana olemaankaan, mutta mistäs sitä tietää, jos sellainen vastaan kävelee, mutta en minä ainakaan sellaista etsi. Toisaalta taas oli raskaana tai ei, niin kyllä sitä aina välillä kaipaa toista aikuista vierelle.
Näinpä!Alkuperäinen kirjoittaja .:samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Itse asiassa mies ei vaikuta lainkaan epätoivoiselta tai luuserilta. Fiksu aikuinen mies osaa ajatella asioita hieman laajemmin...ja sehän on ainoastaan järkevää, ettei päästä elämänsä naista karkuun vain siksi, että tämä sattuu olemaan raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja just:sairasta!
Mä otin itselleni miehen, joka saa lapsen toisen naisen kanssa. How sad is that!Alkuperäinen kirjoittaja just:sairasta!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:No, mun kaveri (moikka vaan jos oot paikalla ) meni naimisiin ollessaan suht viimeisillään raskaana, ja aviomies ei siis oo vauvan biologinen isä, mutta on isä paperilla ja käytännössä