Haluaako muiden koirat koko ajan jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Sain pojat nukkumaan, niin koira alkoi istua mun vieressä. Aina kun takapuoltani nostin, niin se ravas keittiöön. Se halus sieltä pojilta jääneet ruuat, ja annoin sille ne. Pääsin takas istumaan, niin taas istui koira vieressä. Nyt se halus jotain pientä leivänpalaa, jonka se näki pöydällä. Annoin sen sille.
Hetken päästä istui taas koira mun vieressä ja tuijotteli vuorotellen mua ja keittiötä, menin sen perässä ja se paineli suoraan "luukaapille" ja halus sieltä luun. Siinä vaiheessa mä olin jo varma, että nyt se on tyytyväinen.
Meni minuutti, niin koira istuu taas mun vieressä |O Ja tottakai haluaa mut keittiöön ja tuijottaa jääkaappia, yritti saada makkaraa :D Sitte mä sille ärähdin, että se ei saa enää mitään ja käskin painua nukkumaan. Ensin koira huokaisi syvään, mulkaisi mua ja meni kamalalla kolinalla sängyn alle ja sieltä vielä jotain örisi vastalauseeksi :laugh: Nyt se tuolta sängyn alta mua tuijottelee kiukkuisesti :whistle:

Meillä kyllä pienempi (cockeri ) osaa vaatia ruokansa, sitä ei voi kerta kaikkiaan unohtaa ruokkimatta, se kun pomppii edessä, jos ei ole saanu ruokaansa. Mut isompi on semmonen, ettei se muistuta edes ruoka-ajastaan. Eikä meillä koirat tuolleen vaadi mitään ylimääräisiä herkkuja tai muita välipaloja, ja kumpikaan ei saa mennä keittiöön jos ei siellä ole ihmistä.

haluu mut ei saa :D toi brassi yrittää koko ajan houkutella mua kaapille missä tietää et sen herkut on...en anna sillo ku pyytää.tällä meinaa nousee pissi niin herkästi nuppiin et ei voi tehdä yhtään mitään sen aloitteesta... :/ pyytää myös leikkimään,tuo leluja mun jalkojen juureen ym mut minkäs teet,kun ei vaan voi suostuu sen pyyntöihin :/

Tuo on aina saanu kaikki mitä pojilta on jääny, niin se aika äkkiä muistuttelee, jos unohdan ne sille antaa :laugh: Nyt sillä oli ihan omituinen ilta. Mieheltä se aina kinuaa jotain, kun se tulee kotiin... mies on aina sille jotain antanu, niin siitä on tullu tapa.
Meillä koira ei saa tulla keittiöön, kun me syödään.

sinua pomotetaan!ei onnistus meillä,mie en tee koskaan niinku koira haluu vaan sillonku se ei kerjää niin saattaa saadakkin.mie oon laumanjohtaja,koira alamainen :D
ihan sama juttu ku hulipumpsiksella,jos lipeet rajoista niin se rupee aivan varmaan retostelee.diagnoosini:adhd-dementikko koiruliini :ashamed:

Meillä koira leikkii yksin kauan jos sille heittää lelun kerran. Joten sen verta voin tehdä pyynnöstä.
Yrittää kerjätä, mutta saa säälimättömästi lähdöt keittiöstä jos sinne erehtyy. Tietää ruoka-ajat, mutta jos ei muista antaa ruokaa, niin menee omalle paikalle murjottamaan eikä suostu leikkimään eikä "ilostu" rapsutuksista. Mutta ei pyöri jaloissa pyytelemässä.

Meillä alkaa naukua klo 16:sta maissa ,kun on "iltaruoan" aika,sama juttu muuten edellisellä koiralla.Siis saa aamulla 7 aikaan ja 16 toisen satsin.Tulee napottaa nenän eteen ja tuijottaa silmiin niin pitkään ennenku katon kelloa et ahaa,jätkällä on sapuska aika.

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Myönnän, voi olla että tuota neitiä on vähän lellitty :ashamed: Mutta eipä sekään aina saa tahtoansa läpi, vaikka kuinka puhisee ja muhisee mielenosoitukseksi :D

Tosin mun koiran äiti (on mun äitillä ) saa kaiken, ei tosin kerjää, mutta saa tehdä mitä haluaa ja jos pyytää keskellä yötä ulos, niin pääsee ja odotettaan sisälle. Muille koirille ei näin tehdä.
Samoin kuin tämä koira saa nukkua sängyssä ja sohvilla ja hypätä vieraiden syliin vaikkei ihan pieni olekaan. Hemmoteltu on ja ihan syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Meillä alkaa naukua klo 16:sta maissa ,kun on "iltaruoan" aika,sama juttu muuten edellisellä koiralla.Siis saa aamulla 7 aikaan ja 16 toisen satsin.Tulee napottaa nenän eteen ja tuijottaa silmiin niin pitkään ennenku katon kelloa et ahaa,jätkällä on sapuska aika.

Meillä saa koira kanssa kaksi kertaa päivässä ruuan, aamu ja iltapäivä lenkin jälkeen. (Ei sen ruoka kerralla tohon kuppiin mahtuiskaan:D )

just niinku meidän koira, meillä tuo sesse vaan istuu kettiössä ja tuijottaa sitä pienen pientä leivän jämää pöydällä ja vikisee.. ja se vikisis ja tuijottas vaikka tuomiopäivään asti!!! toinen on sit ilta napukat..vaikka se olis päivän syöny kaikkea, ni jos se ei ilta napukoita saa oikeeseen aikaan, ni alkaa taas se vikinä ja koira panee lattialle maate ja oikeen syyttävästi katsoo ja "itkee", niin kauan että saa ne helekkarin napukat..

Tuokin on mulla ollu jo 6-vuotta, niin on sinä aikana keksiny jos jonkinlaisia tapoja :kieh: :laugh: Nyt se ei suostu olemaan mun sylissä, ku oon raskaana, tuijottaa vaan kiukkuisena mun mahaa :D Ehkä se ajattelee, että eikö nuo kaks olis jo riittäny :whistle:

Ja voiko näitä nappisilmiä vastustaa :ashamed: :whistle:

Mä olen kyllä kovittanut itseni noille kerjäämisille, minkä takia niitä tuleekin erittäin harvion. Olen oppinut kun äidillä oli joskus samojedi jolle se anto kaikkee herkkua kun kerjäs ja lopulta se sen kaiken varastelu kävin " pikkasen" hermoille.

No äläs! Miä unohdin kerran antaa koiralle luvan syödä. Kun tapana on sanoa että hyvä poika saat luvan. Niin unohdin ja lähdin kouluun :D Tulin kotiin niin koira nukkui ruokakupin edessä, ruuat kupissa ja kamala kuolalammikko lattialla *tyrskis* :laugh:

Ihan sama mitä koirat haluaa, meillä kun tehdään niin miten minä haluan.

Eli meillä ei moinen peli vetele. Kyllähän nuo tuossa kasin pintaan rupeavat päivystämään keittiötä ja ilmoittamaan, että ois aika saada sapuskaa, mutta siinäpähän tohkaavat keskenään, sillä ruoka-aika on ysiltä.

Raukka, mä voin kuvitella kuinka kamala päivä koiralla oli :D
Me lähdettiin kerran anopin luo kylään ja kun tultiin kotiin, niin koira oli aivan villi ja juoksi täysillä keittiötä kohti. Se oli sieltä löytäny pojilta tippuneen lihapullan, jota ei sitte ollu uskaltanu syödä :) Se oli niin tyytyväinen, ku sai loppujen lopuksi luvan mussuttaa sen :laugh:

:D Mun koira vaan unohtaa kaikki, siis aivan kaikki käytöstavat kun mennään mun äitille. Se sai pienenä elää siellä kun sika pellossa ja siellä on kolme ja välillä neljä muuta koiraa, niin ei tasan kukaan jää kattoon vaan jos tippuu lihapulla lattialle :laugh: Meinaan, se tietää sotaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
:D Mun koira vaan unohtaa kaikki, siis aivan kaikki käytöstavat kun mennään mun äitille. Se sai pienenä elää siellä kun sika pellossa ja siellä on kolme ja välillä neljä muuta koiraa, niin ei tasan kukaan jää kattoon vaan jos tippuu lihapulla lattialle :laugh: Meinaan, se tietää sotaa. :D

Mun äiti hemmottelee tuon koiran pilalle, ku se on sielä hoidossa. Äitin pakastimesta löytyy jos jonkunlaista purkkia, jossa lukee "Miinalle" :D Siltä kuoli oma koira keväällä, niin nyt se lellii meidän omaa :laugh:

Kyllä heti huomaa eron, ku tulee enemmän koiria tai menee jonnekin missä koira on saanu enemmän vapauksia, niin kaikki opit unohtuu :kieh: :laugh:

Miä jos komennan mun koiraa äitin kuullen, niin heti hirveä narina että et sä voi olla tollanen ja niin edelleen :D Mutta eipä ole koskaan valittanut (eikä kukaan muukaan, paitsi joku tollo ohikulkija, joka kuuli kun mun koira haukahti toiselle koiralle) koiran käytöstavoista kotioloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ihan sama mitä koirat haluaa, meillä kun tehdään niin miten minä haluan.

Eli meillä ei moinen peli vetele. Kyllähän nuo tuossa kasin pintaan rupeavat päivystämään keittiötä ja ilmoittamaan, että ois aika saada sapuskaa, mutta siinäpähän tohkaavat keskenään, sillä ruoka-aika on ysiltä.

meillä kans toi brassi saattaa alottaa jumalattoman vouhkaamisen ja ruuan kerjäämisen jo parikin tuntia ennen ruoka-aikaa mut annan ruuan sille vasta sitten ku se on rauhottunu johki muualle kuin keittiöön,sillä siellä kerjää meiltä ruokaa.

Yhteistyössä