Sain pojat nukkumaan, niin koira alkoi istua mun vieressä. Aina kun takapuoltani nostin, niin se ravas keittiöön. Se halus sieltä pojilta jääneet ruuat, ja annoin sille ne. Pääsin takas istumaan, niin taas istui koira vieressä. Nyt se halus jotain pientä leivänpalaa, jonka se näki pöydällä. Annoin sen sille.
Hetken päästä istui taas koira mun vieressä ja tuijotteli vuorotellen mua ja keittiötä, menin sen perässä ja se paineli suoraan "luukaapille" ja halus sieltä luun. Siinä vaiheessa mä olin jo varma, että nyt se on tyytyväinen.
Meni minuutti, niin koira istuu taas mun vieressä |O Ja tottakai haluaa mut keittiöön ja tuijottaa jääkaappia, yritti saada makkaraa
Sitte mä sille ärähdin, että se ei saa enää mitään ja käskin painua nukkumaan. Ensin koira huokaisi syvään, mulkaisi mua ja meni kamalalla kolinalla sängyn alle ja sieltä vielä jotain örisi vastalauseeksi
Nyt se tuolta sängyn alta mua tuijottelee kiukkuisesti 
Hetken päästä istui taas koira mun vieressä ja tuijotteli vuorotellen mua ja keittiötä, menin sen perässä ja se paineli suoraan "luukaapille" ja halus sieltä luun. Siinä vaiheessa mä olin jo varma, että nyt se on tyytyväinen.
Meni minuutti, niin koira istuu taas mun vieressä |O Ja tottakai haluaa mut keittiöön ja tuijottaa jääkaappia, yritti saada makkaraa