Tulkaa hakkeen tuo levy multa pois ennenkö syön sen kokonaan! NYT HETI! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Vielä neljä ja puoli kuukautta pitää olla ilman!
Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Toisin sanoen, daim-kakku-lokero täynnä, mutta suklaa-lokero on vielä tyhjä.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Oih...vähänkö tekisi mieli! Mut ei, mä söin jo tänään kyläilyreissulla palan daim-kakkua...
Uteliaisuus herää, mitä on palkintona?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Kai sie ymmärrät että tuossa voi käyvä huonosti. Se suklaa ei välttämättä ennää maistukkaan :'(Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Mitä sä saat kun voitat ton vedon?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Viikonloppuloma vapaavalintaisessa hotellissa yksin. Kotimaahan meinasin mennä, kun en ulkomaille tohdi yksin lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Uteliaisuus herää, mitä on palkintona?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Mahtavaa! Tsemppiä vaan. Mulla ei itsekuri riittäis vaikka mitä oliis palkintona.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Viikonloppuloma vapaavalintaisessa hotellissa yksin. Kotimaahan meinasin mennä, kun en ulkomaille tohdi yksin lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Uteliaisuus herää, mitä on palkintona?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Mä itse ehdotin tuota vetoa.Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Mahtavaa! Tsemppiä vaan. Mulla ei itsekuri riittäis vaikka mitä oliis palkintona.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Viikonloppuloma vapaavalintaisessa hotellissa yksin. Kotimaahan meinasin mennä, kun en ulkomaille tohdi yksin lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Uteliaisuus herää, mitä on palkintona?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kai sie ymmärrät että tuossa voi käyvä huonosti. Se suklaa ei välttämättä ennää maistukkaan :'(
Siivoaminen, kaiken pahan alku ja juuri. Varmasti onnistut.. Mulla taitaa jäätelö olla pahempi kuin suklaa, mutta en ihan vielä pysty siitä luopumaan. Ehkä ensi maanantaina..Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä itse ehdotin tuota vetoa.Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Mahtavaa! Tsemppiä vaan. Mulla ei itsekuri riittäis vaikka mitä oliis palkintona.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Viikonloppuloma vapaavalintaisessa hotellissa yksin. Kotimaahan meinasin mennä, kun en ulkomaille tohdi yksin lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Uteliaisuus herää, mitä on palkintona?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Hullu kun lyö vetoa mistä vaan. :headwall: Puolet jo takana, kun pääsiäisestä jouluun (itseasiassa kevätpäivän tasauksesta talvipäivän seisaukseen) joudun lusimaan. Mutta voitto tulee olemaan makea!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ei tuommosta saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:|O |O |O
Ei pysty!
Mä inhoan kaikkia addiktioita. Olen onnistunut irrottautumaan tupakasta, kynsienpureskelusta ja alkoholista. Mua alkoi rissaamaan tosissaan se, etten pystynyt päivääkään olemaan suklaatta ilman, että aloin saamaan vieroitusoireita. Tarvitsin tuohon ulkoisen motivaattorin, joten lyötiin vetoa. Rangaistuskin on sen verran kamala (puoli vuotta kestävä imuroimisvevoite kerran viikossa), että pakko pysyä ruodussa.
kauppaan? tähän aikaan?Alkuperäinen kirjoittaja Suihkupullo:Voi älä edes viitti... odotan miestä kotiin että päästään kauppaan! suklaata... :heart:
Sitä mäkin pelkään. =) Tai ainakin sen syöminen tuntuu luovuttamiselta. Vaan ehkäpä siitä jotain hyvääkin seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja gen:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kai sie ymmärrät että tuossa voi käyvä huonosti. Se suklaa ei välttämättä ennää maistukkaan :'(
Vaarallisilla vesillä liikutaan
:'(
Onneksi suklaata ei nyt ole!Alkuperäinen kirjoittaja Pihlajan siemen:Toisin sanoen, daim-kakku-lokero täynnä, mutta suklaa-lokero on vielä tyhjä.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Oih...vähänkö tekisi mieli! Mut ei, mä söin jo tänään kyläilyreissulla palan daim-kakkua...