Haluaako joku nähdä mun mahakuvan? Tää on aika hulvatonta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana! Voi mää tahon kans!! Mut en sit kuiteskaan :D Onko sulla kahen aiemman kans tullut masu noin aikasilla viikoilla esille?

Ei, mä oon molempien aiempien kanssa ollut tasaisesti turvoksissa, joka paikasta.. Sellanen hyllyvä lyllerö ja ainoa joka on mun vatsan "nähnyt" olen ollut minä itse.. Aiempien kanssa poljin henkisesti jalkaa aina jos joku sanoi (myöhemminkin raskaudessa) "ai sä oot jo niin pitkällä, onpas pieni maha..." kun se oli ISO eikä mikään PIENI :D

• Tykkää
Reactions: LMAO
Ei, mä oon molempien aiempien kanssa ollut tasaisesti turvoksissa, joka paikasta.. Sellanen hyllyvä lyllerö ja ainoa joka on mun vatsan "nähnyt" olen ollut minä itse.. Aiempien kanssa poljin henkisesti jalkaa aina jos joku sanoi (myöhemminkin raskaudessa) "ai sä oot jo niin pitkällä, onpas pieni maha..." kun se oli ISO eikä mikään PIENI :D

Mä niin tiedän ton tunteen :D Ja se kun joku sanoi, että voi vitsi sullehan ei oo tullut yhtään ylimäärästä, vaan tuo nätti maha. Kivasti sanottu periaatteessa, mutta mua vatutti! Ajattelin vaan, että kiva, mitenköhän läskiltä näytän normi tilassa ilman mahaa ja sen 25kg kevyempänä :D

Mä niin tiedän ton tunteen :D Ja se kun joku sanoi, että voi vitsi sullehan ei oo tullut yhtään ylimäärästä, vaan tuo nätti maha. Kivasti sanottu periaatteessa, mutta mua vatutti! Ajattelin vaan, että kiva, mitenköhän läskiltä näytän normi tilassa ilman mahaa ja sen 25kg kevyempänä :D

Joo, mullekin tuli 23kg.... Toisaalta ei varmaan ihme kun mun vatsa ei kunnolla näkynyt siinä konkurssissa kun sitä massaa tuli sitten tasottavasti joka puolelle :D

[QUOTE="vieras";26083673]Mulla kans on maha pompahtanu just noin ja jopa vähän isommasti toisen ja kolmannen kohdalla. :)[/QUOTE]

Joo, sitä se varmaan on.. Keho ajattelee että "no jassoo, ja taas mennään..." :laugh: ja pompauttaaa vatsan valmiiksi pihalle ettei tarvii turhaan ajan kanssa venähtää :D

Yhteistyössä