Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihana! Voi mää tahon kans!! Mut en sit kuiteskaanOnko sulla kahen aiemman kans tullut masu noin aikasilla viikoilla esille?
Ihana! Voi mää tahon kans!! Mut en sit kuiteskaanOnko sulla kahen aiemman kans tullut masu noin aikasilla viikoilla esille?
Ootko varma ettet ole pidemmällä![]()
Ei pitäis ainakaan olla, eikä oo muutenkaan toivottavaa kun olin niin täynnä vahvoja lääkkeitä edellisessä kierrossa.. Ei kyllä ollut mitään raskausoireitakaan...
Ultra on ylihuomenna... Älä pelottele... Apua!
Ei, mä oon molempien aiempien kanssa ollut tasaisesti turvoksissa, joka paikasta.. Sellanen hyllyvä lyllerö ja ainoa joka on mun vatsan "nähnyt" olen ollut minä itse.. Aiempien kanssa poljin henkisesti jalkaa aina jos joku sanoi (myöhemminkin raskaudessa) "ai sä oot jo niin pitkällä, onpas pieni maha..." kun se oli ISO eikä mikään PIENI
Mä niin tiedän ton tunteenJa se kun joku sanoi, että voi vitsi sullehan ei oo tullut yhtään ylimäärästä, vaan tuo nätti maha. Kivasti sanottu periaatteessa, mutta mua vatutti! Ajattelin vaan, että kiva, mitenköhän läskiltä näytän normi tilassa ilman mahaa ja sen 25kg kevyempänä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Hommaudu ihmeessä, eipä ole noin tylsää enää![]()