Haluaa vauvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottavainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottavainen

Vieras
Hei!
Minä lopetin pillerit viime kesäkuussa ja siitä saakka yritetty vauvaa. No menkat tulleet 2 kertaa. Viim. alkoi 19.9. Nyt olen vkon sisällä tehnyt 3 testiä ja negaa näyttää. Luultavasti en ole raskaana, koska mitää oireita ei ole, vaikka kovasti haluaisinkin. Voi olla että kierto ei ole vielä normalisoitunut.Onko samassa tilanteessa olevia tai olleita?

Joillakin kierto normalisoituu melkein heti, joillain menee se puoli vuotta - vuosi. Henk.koht. tulis itte raskaaks neljänne kierrolla pillereiden lopettamisen jälkeen. Eka kierto käytettiin kumia ja siis 3. nappas.

Toinen nappas 7. kierrolla, n. puoli vuotta sitä ennen yrityksen alottamista käytetty vaan kumia. (Tosin tää raskaus päätty rv:llä 18+0 2 vkoa sitten.)

Nyt taas kuumeillaan...

Mulla ei kuulunu pillereiden lopettamisen jälkeen ollenkaan menkkoja. Tein testejä parin viikon välein kunnes sain sen plussan 1,5kk pillereiden lopettamisesta. Siinä sit aluks ihmeteltiin että milloinkohan se LA mahtaa olla :)

Niinhän sitä jokainen haluaa vauvan,mutta kaikki eivät sitä saa vaikka kuinka haluavat,joten täytyy tyytyä silloin siihen kohtaloon minkä on Luoja antanut eli jos ei Luoja ole päättäny että saat lapsen,niin et silloin saa ja se täytyy kestää vaikka kovaa se on.

Mä lopetin ehkäisyrenkaan viime vuoden lokakuussa. Joulukuussa tuli ekat "luomumenkat", sen jälkeen ei enää kuulunut, maaliskuun alussa sitten vihdoin testasin plussan. Kiertopäivä oli jotain 92 muistaakseni :) . Eli mulla ei kyllä kierto ehtinyt ollenkaan normalisoitua.

Alkuperäinen kirjoittaja MIGREENIKKO:
Niinhän sitä jokainen haluaa vauvan,mutta kaikki eivät sitä saa vaikka kuinka haluavat,joten täytyy tyytyä silloin siihen kohtaloon minkä on Luoja antanut eli jos ei Luoja ole päättäny että saat lapsen,niin et silloin saa ja se täytyy kestää vaikka kovaa se on.

:headwall: :headwall: :headwall:

Onneksi on lääketiede joka voi avittaa luoja hommia. Jos vaikka on yläkerrassa päässyt unohtumaan että tonnekin pitäisi se nyytti laittaa tulemaan.

Ap, yleensä sanotaan että puolesta vuodesta vuoteen voi mennä kevyesti ennenku kierto säännöllistyy. Vasta vuoden yrityksen jälkeen aletaan (julkisella) tutkia, jos raskaaksi ei ole tullut säännöllisistä (2x vko) yhdynnöistä huolimatta. Tsemppiä. :hug:

Ei kaikki saa vaikka lääketiede kuinka otetaan avuksi,silloin on vaan tyydyttävä kohtaloon,ettei saa lasta ja keksittävä joku harrastus joka auttaa yli,kun ei saa lasta.Kaikkea kun ei saa tässä maailmassa mitä toivoo ja haluaa,se on kovaa.

Mä haluun vauvan myös. :)
Ihmisen kroppa on kummallinen , eka tärppäsi pilsujen lopetuksesta tokassa kierrossa, toinen tärppi tuli 4kk pilsujen lopettamisen jälkeen ja kolmasta tärppiä on odoteltu 3vuotta. ja 3vuotta ilman mitään ehkäisiyä.....

Sama juttu täällä,ilman ehhäisyä vuodesta 1995 ja ei yhtään raskautta takana ja nyt jo ikää sen verran,että en saa enään lasta.Lapsettomuushoidot eivät myöskään auttaneet niissä oltiin 7vuotta.Kaikkea ei saa mitä haluaa ja siihen on sopeuduttava.

Kaikkea ei aina saa, mutta mulla nousee karvat pystyyn aina kun tulee noita "Luoja sen päättää saatteko lapsia" "Rukoile niin asiat järjestyy" ja muuta vastaavaa. Anteeksi nyt vaan jos loukkasin jotakuta, mutta eipä tuollaisista neuvoista niin hirveästi ole iloa ollut. Jos jotakuta helpottaa tuollaiset, niin kiva niille.

odottelua odottelua, itselläni laastarin lopettamisesta meni sellanen 7kk kun eka sai alkunsa. toka sai alkunsa n. 1 kk siitä kun "kokeilin" minipillereitä yhden laatan verran.. nyt on kierukasta luovuttu ja odotellaan, ei ainakaan ekalla tärpännyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja MIGREENIKKO:

Mitähän ihmettä tähän ny jotain Luojaa pitää sekottaa?
Kyllä se on ihan biologinen juttu se lapsen saaminen tai saamattomuus.
Vai tuliko yllätyksenä?

Yhteistyössä