Haluaa näppylöistä eroon!

• Viestiketjun aloittaja jumps
  • Ensimmäinen viesti
jumps
Hei

Kertokaapas...

Aloitin kesällä Diane Nova-pillerit ja olen nyt viimiset pari laattaa syönyt sen rinnakkaisvalmistetta. Naamani hilseilee hiusrajasta aivan mielettömästi ja iho kiristää =(. Ihoni on hieman atooppiselle taipuva, mutta tässä vaiheessa (kun ei ole vielä ollut edes pakkasia..saatika kovia pakkasia) naamani ei ole ollut tälläinen. Suun pielet ja leukaseutu on koko ajan näppylöillä ja aina joku kohta naamasta punottaa. Olen ihan pelissä tämän naamavärkkini kanssa!!! Olen aina omistanut ""vauvanpylly""-ihon...söin jokunen vuosi sitten minuletteja ja iho oli silloin ihan sileä, normaali iho. Sitten pidin taukoa pillereistä n. vuoden ja naama oli rakeinen, mutta nyt nämä pilleritkään ei ole helpannut riittävästi. Lääkäri sanoi, että normaali tasainen iho pitäisi olla n.4 kk käytön aloittamisesta. *höh* ( ja se tasaisuus on ollut lähinnä ""muutama päivä, silloin tällöin"")

Putsaan naamani aamuin illoin ja rasvaan sen, että pidän kyllä hygieniasta huolen...

Onko muita saman kokeneita?

*jumps*

pinkki
Onpas ikävä tilanne. Itselläni on sama juttu, että lopetin yhdet toiset pillerit kesällä ja olin vähän aikaa ilman pillereitä. Naama muuttu petolinnun p:ksi! Nyt on vasta yksi laatta Cypretyliä syöty, eikä mitään muutosta havaittavissa.

Kannattaisi varmaan käydä ihan (ihotauti)lääkärillä keskustelemassa asiasta, koska voisithan sä kokeilla myös ihan oikeita aknelääkkeitä? Ja varmasti lääkäri voisi neuvoa ""oikeiden"" hoitotuotteiden valinnassa.

Jumps
On kyllä sinänsä todella ikävä tilanne, kun itekkin olen tottunut siihen, että naamassa ei juuri mitään ole :(. Nyt sitten viimisen vuoden ajan ole tästä asiasta kärsinyt. Itselläni nyt elämäntilanteiden aiheuttama stressi varmasti vaikuttaa aikalailla. Nyt olen koittanut alkaa myös juomaan enemmän vettä. Oliskohan se yksi varteenotettava mahdollisuus, että jos vaihtaisin pillerit Yasmineen? Oliskohan siitä hyötyä...? Muutenkin, kun omistan kuivahkon ihon, niin nyt on sitten vielä entistä kuivempi, mutta silti naamaan ilmestyy paukuroita =(.

*jumps*

Yhteistyössä