Halti Drymaxx Ulkoilupuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti näissä on laatu parantunut viime vuosina... ittellä on n.10 v sitten ostettu Drymaxx ja se alko päästää olkapäistä veden läpi jo parin vuoden käytön jälkeen, vaikka kaikkien taiteen sääntöjen mukaan hoidin (pesu-ja hoitoaineet oli ostettu samasta liikkeestä ym). Eli mulle oli pettymys, mutta voi olla nykyään parempilaatusia!

Ovh on 200 - 300 ?. Itse ostin sellasen jossa oli takki ja housut erikseen, ovh 290 tarjouksesta sain 160 ? Koko puvun voi saada jopa 100 ? tarjouksesta, niissä ovh noin 200 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja HG:
Toivottavasti näissä on laatu parantunut viime vuosina... ittellä on n.10 v sitten ostettu Drymaxx ja se alko päästää olkapäistä veden läpi jo parin vuoden käytön jälkeen, vaikka kaikkien taiteen sääntöjen mukaan hoidin (pesu-ja hoitoaineet oli ostettu samasta liikkeestä ym). Eli mulle oli pettymys, mutta voi olla nykyään parempilaatusia!

Laatu on parantunut. Vanhoissa vesipilari arvo oli huonompi. Muistan joskus noin vuonna 2002 kyselleeni urheilukaupan myyjältä näistä. Sanoi että ei ole täysin kaatosateen pitävä. Silloin en vielä ostanut sitä. Omani on ostettu 2005. Varmistin myyjältä vedenpitävyyden joka sanoi että "voit käyttää ihan vaikka sadeasuna".

No, nyt puku on ollut käytössä neljä vuotta josta pari-kolme vuotta todella ahkerassa käytössä. On pesty useita kertoja. Se pitää edelleen veden todella hyvin, viime syksynä pyöräilin tunnin lenkin rankkasateessa ja pysyin täysin kuivana. Sateen määrästä saa hyvän kuvan siitä että nahkaset käsineet jotka ei helposti kastu olivat läpi asti kuin uitettuna mutta ulkoilupuku pysyi sisältä ihanan kuivana.

Miehellä Haltin DryMaxx puku, mutta se ei totta tosiaan irtoa kyllä 200 eurolla. Oma Rukkan pukuni maksoi 359e ja Haltin puku maksoi reippaasti enemmän kuin se. En muista hintaa... mies muistaisi, mutta ei ole kotona.

Ja pitää täysin veden. Ninkon pitää tuo mun Rukkan pukukin.

on Raiskin DryMaxx puku ja pitää mainiosti vettä myös. Sportia Pekasta ostin loppu alesta aikoinaan ja maksoin 59?. Työskentelen lasten parissa ja ulkoillaan säässä kuin säässä ja kovalle koetukselle on puku joutunut. Hyvä on ollut ja on edelleen.

Yhteistyössä