halpoja hotelleja turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
tietääkö kukaan halpoja hotelleja turun keskustassa? siis ei mitään sokos-hotelleja tai scandicia vaan vähän halvempia?

joskus oon kuullu että siellä olis semmonen ku centrohotelli (en oo varma miten kirjotetaan) mutta siis onko se vielä olemassa ja mitähän mahtais olla hinnat?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 15:55 Hippuli kirjoitti:
on olemassa tuo centro, mut hinnoista en tiedä. sit tietty ois hese-hotelli ja omena hotelli, luulen, et noi on halpoja.

kiitti. käväsin kattomassa ton omenahotellin nettisivuja mutten löytäny mistään hintoja. tarve ois siis heinäkuulle joten eikait se omenhotelli ole silloinkin halpa? eikö se oo joskus ollu jotain 50 euroa/yö? ainaki vaasassa.

katoin myös hesen ja se on aika omituisessa paikassa, varmaan haisee hesen ruoka kokoajan.

oiskohan kellään kokemuksia tosta centrosta? nostelen jos joku hoksais...

ja nyt pääsin sinne centrohotellin sivuille vihdoinkin... ei se kyllä mikään halpa oo... tarttee kattoa sitä omenahotellia uudemman kerran. harmi vaan että sinne tarttee tehdä varaus ennenku tietää mitä maksaa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:38 vieras kirjoitti:
ja nyt pääsin sinne centrohotellin sivuille vihdoinkin... ei se kyllä mikään halpa oo... tarttee kattoa sitä omenahotellia uudemman kerran. harmi vaan että sinne tarttee tehdä varaus ennenku tietää mitä maksaa :whistle:

Meet siihen varausjuttuun ja teet sen varauksen niin saat sen hinnan. Varaus tosin astuu voimaan vasta kun se huone on maksettu. Se sit pitää maksaa siinä samalla. Mut siinä varausosiossa näät onko sillon vielä huoneita ja paljon ne maksaa ja sit vasta meet maksamaan sen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:39 vieras kirjoitti:
birgittalais sisaret, niillä on halpa yösija, muistaakseni aamupala kuuluu hintaan, eikä maksa montaa kymppiä!

Siistiä ja puhdasta, ei tosiaan mtn luxusta, mut hyvin nukutti!!

vautsi! missäpäin se on? en tunne turkua kovinkaan hyvin kun olen viimeksi 6 vuotta sitten siellä vieraillut.

Yhteistyössä