A aha Vieras 21.07.2007 #2 Siis Halpa-Halli vai Halpahalli? Halpa-Hallissa On ihan ok ale tavaraa vielä.. Riippuu kylläkin myymälästä minkälaista tavaraa löytyy..
Siis Halpa-Halli vai Halpahalli? Halpa-Hallissa On ihan ok ale tavaraa vielä.. Riippuu kylläkin myymälästä minkälaista tavaraa löytyy..
p02t04 Jäsen 15.04.2006 926 0 16 21.07.2007 #3 aika lailla oli naisten vaatteita, miehillä vähempi, lapsille sekakokoja.