juups
Kaksi isoa kassillista ruokaa ja maksoi vaan 9 euroa,kassa anto hieman väärin rahasta takaisin.
Mulla ei ainakaan kolkuttaisAlkuperäinen kirjoittaja mamma:aijaa, mitä maksoit ja mitä sait takas.
Eikö omatunto nyt kolkuta??
Mulle kävi samalla lailla...huomasin kyl vasta kotona..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mie sain kans yks päivä muutaman siiderin ihan ilmaiseksi..
oli joku harjoittelija kassalla, se piippas ne 4xtölkki ja sen jälkeen jostain syystä poisti edellisen rivin.. mutta ei mua kyllä haittaa.
Eikä joudu. Jos on hirveän suuri heitto, siis useita kymppejä, joutuu selittämään vaan et missä mokasi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla kävi hyvä säkä, mutta kassahenkilöllä ei. Hän joutuu virheestään liemeen. Aika ikävästi teit, kun huomasit asian mutta et sanonut mitään. Oliko kyse suuresta summasta?
Mutta selitykseksi riittää kyllä kun sanoo epähuomiossa antaneensa väärin rahasta takaisin. Eri asia tietty jos joku jatkuvasti töppäilee, sillon varmaan epäilykset herää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä joutuu selittämään minne rahat ovat hävinneet. Olen itse kaupassa töissä ja tiedän ettei rahaa voi noin vain kadota ilman selityksiä.
Onpa sitten hauska mennä seuraavan kerran kauppaan jos tuo kassa onkin huomannut virheensä sekä kenelle on antanut väärin takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja juups:Kaksi isoa kassillista ruokaa ja maksoi vaan 9 euroa,kassa anto hieman väärin rahasta takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Mutta selitykseksi riittää kyllä kun sanoo epähuomiossa antaneensa väärin rahasta takaisin. Eri asia tietty jos joku jatkuvasti töppäilee, sillon varmaan epäilykset herää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä joutuu selittämään minne rahat ovat hävinneet. Olen itse kaupassa töissä ja tiedän ettei rahaa voi noin vain kadota ilman selityksiä.
olen ollut kassalla töissä enkä ole joutunut liemeen vaikka välillä kävi vahinkoja,et asiakas oli saanut jonkun tuotteen halvemmalla/ilmaitteeksi..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla kävi hyvä säkä, mutta kassahenkilöllä ei. Hän joutuu virheestään liemeen. Aika ikävästi teit, kun huomasit asian mutta et sanonut mitään. Oliko kyse suuresta summasta?
Toi on laitonta, ihan vaan tiedoksi.Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Mutta selitykseksi riittää kyllä kun sanoo epähuomiossa antaneensa väärin rahasta takaisin. Eri asia tietty jos joku jatkuvasti töppäilee, sillon varmaan epäilykset herää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä joutuu selittämään minne rahat ovat hävinneet. Olen itse kaupassa töissä ja tiedän ettei rahaa voi noin vain kadota ilman selityksiä.
Meijän työpaikassa tarttee KAIKKI kassavajeet maksaa itte! Ja sekös harmittaa!! Mutta oppiipa oleen tarkka!