Halpa kauppareissu

• Viestiketjun aloittaja juups
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mie sain kans yks päivä muutaman siiderin ihan ilmaiseksi.. :whistle:

oli joku harjoittelija kassalla, se piippas ne 4xtölkki ja sen jälkeen jostain syystä poisti edellisen rivin.. mutta ei mua kyllä haittaa. ;)
Mulle kävi samalla lailla...huomasin kyl vasta kotona..

Arvatkaa vaan, kuinka moni sai yhden pullon hinnalla vissyä siksterin tai kaljaa mäyriksen, kun olin lidlissä töissä? En tajunnu et skannaamalla se ottaa vaan yhden pullon hinnan :D
Varmaan viikon ehdin myydä niitä pienellä alennuksella ennenku tajusin :ashamed:
Mut saipa ainakin jotku hyvän mielen :saint:

vieras
Sulla kävi hyvä säkä, mutta kassahenkilöllä ei. Hän joutuu virheestään liemeen. Aika ikävästi teit, kun huomasit asian mutta et sanonut mitään. Oliko kyse suuresta summasta?

Sulla kävi hyvä säkä, mutta kassahenkilöllä ei. Hän joutuu virheestään liemeen. Aika ikävästi teit, kun huomasit asian mutta et sanonut mitään. Oliko kyse suuresta summasta?
Eikä joudu. Jos on hirveän suuri heitto, siis useita kymppejä, joutuu selittämään vaan et missä mokasi.
Paitsi lidlissä pitää selittää jo kolmen euron heitto :whistle:

Apis
Mä oon kerran käynyt tosi halvoilla ostoksilla yhellä huoltsikalla. Annoin mun silloiselle poikakaverille 20mk, et ostaa mulle tupakki askin. Tulin sit ite jonos perässä ja maksoin 100 mk:lla 2 kahvia. Myyjä meni jostain syystä niin sekaisin, että se antoi mulle sen 20 mk + vaihtorahat niistä kahveista ja sit vielä sen satasen takaisin; mun rahat siis tuplaantui kun kävi kahvilla =)

Kyllä joutuu selittämään minne rahat ovat hävinneet. Olen itse kaupassa töissä ja tiedän ettei rahaa voi noin vain kadota ilman selityksiä.
Mutta selitykseksi riittää kyllä kun sanoo epähuomiossa antaneensa väärin rahasta takaisin. Eri asia tietty jos joku jatkuvasti töppäilee, sillon varmaan epäilykset herää.

Menee se toiseenki suuntaan, eli välillä annetaan liian vähän takas. Ei niitä selittelemään joudu jos ei ole jatkuvasti heittoa kassassa. Kun olin ite Cittarissa töissä niin saatiin lahjakortti ravintolaan jos kaikkien kassojen erotus kuukaudessa oli alle tietyn summan. Toisaalta, eräs työntekijä jäi kiinni varastamisesta kun huomattiin että kassoissa oli jatkuvasti heittoa.

Stinas
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Kaksi isoa kassillista ruokaa ja maksoi vaan 9 euroa,kassa anto hieman väärin rahasta takaisin. :LOL:
Onpa sitten hauska mennä seuraavan kerran kauppaan jos tuo kassa onkin huomannut virheensä sekä kenelle on antanut väärin takaisin.
Onnea vaan epärehellisyydellesi.

mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Kyllä joutuu selittämään minne rahat ovat hävinneet. Olen itse kaupassa töissä ja tiedän ettei rahaa voi noin vain kadota ilman selityksiä.
Mutta selitykseksi riittää kyllä kun sanoo epähuomiossa antaneensa väärin rahasta takaisin. Eri asia tietty jos joku jatkuvasti töppäilee, sillon varmaan epäilykset herää.

Meijän työpaikassa tarttee KAIKKI kassavajeet maksaa itte! Ja sekös harmittaa!! Mutta oppiipa oleen tarkka!

khf
Mäkin kerran kävin ABC llä ja ostin sipsejä maitoa yms.. sit aloin myyjältä kyselee muovikassia kun yleensä roikkuu siin tiskin edessä mut olivat loppu, no myyjä kävi sit kasseja kaivelemassa niin eipä toi enää muistanu ottaa maksua multa.. tyytyväisenä loikin ulos huoltsikalta :LOL:

olen ollut kassalla töissä enkä ole joutunut liemeen vaikka välillä kävi vahinkoja,et asiakas oli saanut jonkun tuotteen halvemmalla/ilmaitteeksi..

sit varmaankin olisin saanut sanomista jos tapahtuisi useasti!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

Meijän työpaikassa tarttee KAIKKI kassavajeet maksaa itte! Ja sekös harmittaa!! Mutta oppiipa oleen tarkka!
Toi on laitonta, ihan vaan tiedoksi.
Ei niitä tarvii kenenkään työntekijän ite maksaa.

Yhteistyössä