Haloo palsta ja palstalaiset..

Miten on vuoden eka päivä sujunut? :)

Mä päätin olla reipas ja siivota.. mutta mutta.. jotenkin sitä vaan koneella on tullut roikuttua ja tuhottua eiliseltä jääneitä eväitä pois. :whistle: :popcorn: Kevennetty linja saa alkaa heti tämän jälkeen.. :D

Illalla jos lämmittäisi saunan ja tekaisis vielä tortilloja - huomenna työt alkaakin jo sit puol seiskalta..
 
Minä olen pessyt muutaman koneellisen pyykkiä, puuhastellut tytön kanssa (10v on nukkunut/lepäillyt, on vähän kuumeessa) ja järkkäillyt muutenkin kotia. Tilasin meille illaksi pizzat, vaikka ruokaa olis kaappi täynnä.:xmas::ashamed:
 
JONSERED Karhunkantaja
Roikun. Ei tässä oikein muutakaan. Fortumilta ehkä soittavat, koska saavat sähköt kytkettyä.

Siihen saakka roikun ja odottelen, että äijä on noudettavisaa ja vietävissä terveyskeskukseen. Ruokaa voisin kohta laittaa Suuresti Arvostetulle Emännälleni ja alamittaisille.
 
Ihanasti alkoi vuoden eka päivä, nukuttiin miehen kanssa pitkään ja nautinnollisesti.
Ollaan syöty ja herkuteltu ja katsottu telkkaria. :)
 
IhanaValo
Vuoden eka päivä alkoi ku heräsin taas neljän maissa kurkkukipuun, kukuin hereillä jonkin aikaa, yritin juoda lämmintä ja ottaa lääkettä...sen jälkeen sainkin hetkeks unta ja kun muu perhe heräili niin heittivät miut päivystykseen.
Sainpas sentään antibiootit, poskiontelotulehdukseen..jospa ne alkais auttamaan niin pystyis taas nukkumaan normaalisti. Ärsyttää kun tykkään nukkumisesta eikä oo voinu ku muutaman tunnin tuhista/yö :(

Nii, ja loppupäivän oonkin makoillut ja yrittänyt juoda (alkottomia) nesteitä..ei oo oikeen muutakaan jaksanu ees ajatella, vie voimia sairastella.
 

Yhteistyössä