Halloweenjuhlat koululla, apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Eli siis ekaluokkalaisen juhlat, teemana halloween (yllättävää kyllä ). Nyt tarvisin ideoita meikkiin: onko hyviä linkkejä, tai siis ihan voi omiakin ideoita ja kokemuksia esittää. Vaatetus tulee olemaan ihan mustat sukkikset, punamusta hame, musta paita, musta viitta, hattu ja pitkä mustan harmaa tukka: mitään vampyyreitä ja hirviöitä mä en hyväksy, joten jotain muita ideoita siihen meikkiin kiitos. =)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
eipä ton ikäselle varmaan tarvii ku laittaa vähä tummaa luomiväriä ja punasta huulipunaa?

No mä oon sun kanssa kyllä samaa mieltä. Mutta tänään keskustelu meni about näin: "Siis jenna laittaa mageet tekohampaat, tekoverta ja kaikkea! Ja sanna käy meikkaajalla!" Niin mietin sitt ett oonko mä nyt jotenkin ihan hurjan alakanttiin suunnitellut kaikki.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
eipä ton ikäselle varmaan tarvii ku laittaa vähä tummaa luomiväriä ja punasta huulipunaa?

No mä oon sun kanssa kyllä samaa mieltä. Mutta tänään keskustelu meni about näin: "Siis jenna laittaa mageet tekohampaat, tekoverta ja kaikkea! Ja sanna käy meikkaajalla!" Niin mietin sitt ett oonko mä nyt jotenkin ihan hurjan alakanttiin suunnitellut kaikki.. :ashamed:

meikkaajalla :laugh:

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

no et ole.. näytät samalla muillekki vanhemmille esimerkkiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Vaikka tosi punaista tai mustaa huulipunaa, reilusti glitteriä poskiin ja luomiin ja tummaa luomiväriä :)

Miksi ekaluokkalainen laitetaan meikkaajalle? :o

Jaa-a. Tosin mä epäilen että se on joku sellanen juttu että täti tai siskonkummin kaima käy meikkaan, ja sanna koulussa puhuu kavereille ett pääsee meikkaukseen, ja juttu saa siivet jne.. ;)

meillä sama juttu täällä, "meikiksi" laitan noidallemme tummat silmänympärykset, pisamat ja ehkä valkoisemman naaman=) Pojalle 10 vee väsätään juuri zombiasua ja iho+hiukset laitetaan vihreeksi. Meillä torstaina halloweenit koululla 6-12 vuotiaille oppilaille+eskareille.

Yhteistyössä