halloweenasu-ideoita 3-vuotiaalle pojalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cupcake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cupcake

Vieras
Joku kiva idea naamiaisasuksi 3 -vuotiaalle pojalle, itse aion tehdä, perjantaina pitäisi olla valmis, eli ei kauhean hankalaa, eikä mitään spidermaneja sun muita ällötyksiä...

Ritarin vaatteet tekee oikeasti yhdessä illassa. Aika lailla suorakulmaisista paloista pystyy viitan kokoamaan (vähän rypytystä) ja sellaisen liivin myös. Kypärään saa oikeankokoisen kaavan katsomalla villakypärästä muodon. Tarkempia ohjeita voin antaa, jos tähän olisit päätymäss.

Plussaa tässä mallissa on, että menee myös kasvaessa yhä päälle.

Poika olisi itse halunnut olla perhonen tai kilpikonna :D

Kirpparivaatteita on iso läjä, niin löytyy monenmoista kangasta kyllä. Toi kummitus on ollut mielessä, mutta asun pitäis olla semmonen että pääsee leikkimään ja riekkumaan hyvin toisten lasten kanssa, joten koko kasvojen pitäisi olla näkyvissä, eli ei tyyliin reiät silmille...

Perhosen saa, jos sulla on rautalankaa. Rautalanka vahvistamaan vaan sitten siipiä ja tuntosarvia kankaan sisään. Tuntosarvet pannalla päähän (tarrakiinnitys) ja siivet joko yksinkertaiseen liiviin tai vanhaan paitaan. Värit tietty oman maun mukaan. Mä tekisin ehkä vihreätä ja keltaista.

Mun poika on parhaillaan naamiaisissa merirosvoksi pukeutuneena.

Hänellä on sellainen Lindexistä ostettu t-paita, jossa mukamas merirosvon hihaton paita ankkurinkuvan ja Äiti-tatuoinnin kera :). Jalassa siskon mustat haaremihousut polviin asti käärittyinä, pussimaiset shortsit siis, alta näkyy raidalliset pitkät kalsarit. Päässä huivi. Poitsulla on merirosvonaamari, mutta viikset voi piirtää itsekin, ja silmälapun voi joko piirtää tai ommella itse.

Perhoselle saa siivet kun haet kaupasta halvat keijun siivet ja laitat niihin perhoselle sopivaa kangasta päälle.

Tuntosarvet voi viritellä rautalangasta hiuspantaan ja niitä saa lapsille sopivan kokoisia halvalla esim. H&M:ltä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun poika on parhaillaan naamiaisissa merirosvoksi pukeutuneena.

Hänellä on sellainen Lindexistä ostettu t-paita, jossa mukamas merirosvon hihaton paita ankkurinkuvan ja Äiti-tatuoinnin kera :). Jalassa siskon mustat haaremihousut polviin asti käärittyinä, pussimaiset shortsit siis, alta näkyy raidalliset pitkät kalsarit. Päässä huivi. Poitsulla on merirosvonaamari, mutta viikset voi piirtää itsekin, ja silmälapun voi joko piirtää tai ommella itse.

Heh, ihana!

Yhteistyössä