Halla-Aho: What next?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Surullista Persuille, että porukan älykkö jättää pikkuhiljaa leikin kesken. Mutta miksi? Mun arvio on se, että tajuaa populismin perusluonteen. Eli valtaan päästään yksinkertaistamalla ongelmat. Ja jos sinne valtaan päästäisiin, niin sitten kansa huomaisi, että ei se homma toimikkaan niinkuin luvattiin. Seurauksena suosion romahdus.

Maltti-persut meni vielä hallitukseen aikoinaan. Mutta ei ollut pelkoa siitä, että olisi suurin puolue. Nyt on. Ja Halla-Aho tajuaa, että sitä viittaa ei voi päälleen pukea.

Tää on mun näkemys.
 
vierailija
Eikähän Jussi nyt varmaan keskity itseensä ja itsensä kuntoon saamiseen. Tiedä sitten mikä on pitkän sairasloman syy. Mutta siksi hänestä ei paljon ole kuultu.
Jussi näin meidän kaverien kesken.

En tiennyt, että on vakavammin sairas. Luin kyllä jostain sairauslomasta, mutta keskustelupalstoilta en oo viittinyt lukea kun en tykkää semmosesta spekuloinnista. Toivotaan että paranee, vaikka en samoilla poliittisilla linjoilla olekkaan.
 
Toivon, että ei ole kyse mistään vakavasta, vaikkakin sairasloman pituus siihen viittaakin. Jos hän jatkaa politiikassa, niin näkisin hänet mielelläni sisäministerinä.
 
Toivon, että ei ole kyse mistään vakavasta, vaikkakin sairasloman pituus siihen viittaakin. Jos hän jatkaa politiikassa, niin näkisin hänet mielelläni sisäministerinä.
Jep, olisi siinä paras vaihtoehto koko Suomelle ja tulevaisuudellemme

Jussi lähettäisi varmaan ensitöikseen sotilaidemme hengen vaarantaneet, nuo Afganistanissa lomailleet turvishuijarit takaisin pelkällä menolipulla sinne, ja ikuinen maahantulokielto tänne :devil:
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Miksi ei jäisi rivikansanedustajaksi? Minä olen ollut nykyisessä ammatissani 6 vuotta ja luultavasti olen vielä n. 30 vuotta ennen eläkkeelle jäämistä. Ei kaikilla ole hinkua vaihtaa hommia eikä varsinkaan pyrkiä julkiseen virkaan kaiken kansan kusitolpaksi. Toisaalta politiikassa on luonnollista olla välillä taustalla ja sitten taas keulilla. Ei sekään ole tervettä, että sama tyyppi on jatkuvasti vaikkapa puheenjohtajana.
 

Yhteistyössä