Halla-aho ärähtää noitavainoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläkö tämä paska jatkuu. Sanan ja mielipiteenvapautta ei pidä rajoittaa ja oletteko tosiaan sitä mieltä, että Junger ja kumppanit eivät yrittäneet käyttää tragediaa sisäpolitiikkaan. Heinäluoma hyökkäsi heti aseiden kimppuun, Junger halusi Halla-ahon ulos valiokunnasta ja useat tahot olivat välittömästi hyökkäämässä sanan ja mielipiteen vapauden kimppuun.

Minä en ole persu enkä tykkää Halla-ahosta, mutta hän on ihan oikeassa tällä kertaa. Tämä koko farssi on ollut oksettavan vastenmielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24341381:
halla-aho ärähtää :laugh:
kuulostaa samalta kun lammas olis syöny suden. :D

Tällä kertaa Halla-aho saa tukea aika monilta, mielestäni demarit nolasi itsensä tässä jutussa todella pahasti. Kyllä sieltäkin viimeaikoina on alkanut jo järjen ääni tulla esiin, mutta mielestäni heidän pitäisi pikkuisen miettiä mitä suustaan päästelevät tai kirjoittelevat. Tunnen lähinnä syvää myötähäpeää heitä kohtaan tällä hetkellä.

Tuo polla-pipi todella pitäisi savustaa ulos eduskunnasta. Onko koko Suomi tullut hulluksi kun tuollasen annetaan kukkoilla kuin mikäkin kunkku. Ei hyvin mene jos pidät tuota ihmistä eduskuntakelposena.

Tällä kertaa Halla-aho saa tukea aika monilta, mielestäni demarit nolasi itsensä tässä jutussa todella pahasti. Kyllä sieltäkin viimeaikoina on alkanut jo järjen ääni tulla esiin, mutta mielestäni heidän pitäisi pikkuisen miettiä mitä suustaan päästelevät tai kirjoittelevat. Tunnen lähinnä syvää myötähäpeää heitä kohtaan tällä hetkellä.

en seuraa sen kummemmin politiikkaa, mutta nämä uhopetterit laittaa aina huvittamaan. :D

On pelottavaa, jos sananvapautta aletaan rajoittaa itse rajoittamisen vuoksi mutta myös sen vuoksi, että sananvapauden rajoittamisen jälkeen ääriliikkeet menevät piiloon ja silloin niistä on vaikeampi saada tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24341394:
en seuraa sen kummemmin politiikkaa, mutta nämä uhopetterit laittaa aina huvittamaan. :D

Kohta nämä Halla-ahot sun muut jäävät taka-alalle ja meidän on pakko ruveta keskustelmaan taloudesta, tällä hetkellä ei hyvältä näytä.

[QUOTE="vieras";24341398]On pelottavaa, jos sananvapautta aletaan rajoittaa itse rajoittamisen vuoksi mutta myös sen vuoksi, että sananvapauden rajoittamisen jälkeen ääriliikkeet menevät piiloon ja silloin niistä on vaikeampi saada tietoa.[/QUOTE]

Kannattaa lukea Jyrki Kasvin analyysi netin rajoittamisen mahdottomuudesta, joten se siitä. Jospa nyt ihmiset keskittyisivät pikkuhiljaa muihin asioihin. Ja vihapuhetta kuulkaas riittää tässä maassa ja maailmassa kallistuitpa vasemmalle tai oikealle ajattelussasi.

Minusta Rainer Hiltunen on oikeassa. Tuollasille ihmisille kuin Halla-aho (& co.), tulee liian suuret luulot itsestään kun ne kokoontuvat yhteisellä foorumilla. Pönkittävät toistensa egoja ja luulevat tosiaan liikoja aatteestaan ja vallastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja börje;24341404:
Minusta Rainer Hiltunen on oikeassa. Tuollasille ihmisille kuin Halla-aho (& co.), tulee liian suuret luulot itsestään kun ne kokoontuvat yhteisellä foorumilla. Pönkittävät toistensa egoja ja luulevat tosiaan liikoja aatteestaan ja vallastaan.

Tämähän ei ole pelkästään Halla-aholaisten ongelma valitettavasti. Näitä pienen piirin vihakerhoja riittää vaikka muille jakaa. Jotkuthan niitä kirjoituksia kaivelivatkin netistä ja lehdistä ansiokkaasti mitä mm. vasemmistolaisten ryhmät ja muut harjoittaa

Luulisi sillä olevan paksumpi nahka, mutta ei. Se 'huonot valokuvat' kitinä oli jo ihan älyttömintä, kenestä poliitikosta ei olisi kuvia missä ne näyttää ihan pöliltä? Mua ihmetyttää miten se jaksaa pieksää suuta, mutta jos ja kun joku sanoo vastaan, niin sepä sitten onkin vihapuhetta ja ajojahtia. Jos joku kritisoisi halla-ahoa sen omalla suulla (siis samoin sanankääntein kuin se muita) se olisi varmaan sen mielestä vähintään kunnianloukkaus. Mä olen myös aina ihmetellyt, kun se on sivari? Miksei se ole käynyt armeijaa, jos se niin kovasti tätä maata haluaa ulkomaalaisilta puolustaa?

Ja ei, mulla ei varsinaisesti ole mitään sitä vastaan ihmisenä, ihmetyttää vaan kun se toivoo raiskauksia muille ja unelmoi päähänampumisesta avoimesti, mutta ei kestä pienintäkään kritiikkiä itsestään?

"Halla-aho täsmensi, ettei Breivik siteerannut häntä, vaan plagioi norjalaisbloggari Fjordmania manifestissaan. Halla-aho kuitenkin myöntää, että Breivik tulkitsi hänen näkemyksiään oikein."

Tuossa se syy "noitavainoon" eli yleiseen huoleen komeilee. Muuta ei tarvitse sanoakaan Halla-ahon ja hänen kannattajiensa aatteellisesta maailmankuvasta ja sen vaarallisuudesta.

Minusta on lohdullista, että tietty määrä tyhmyyttä estää myös tehokkaan toiminnan älyttömän agendan pohjalta. Toisaalta, jos tyhmyyttä olisi enemmän, ei tuollaisia älyttömiä kudelmia syntyisi ja jos sitä olisi vähemmän, järki voittaisi.

Hmh. Sananvapaus on juu, mutta julkisessa asemassa olevan ihmisen pitäisi kyetä perustelemaan kantansa ja keskustelemaan asioista. Mutta tämä narsistin ja sosiopaatin yhdistelmän ei siihen kykene. Pelottavaa!

[QUOTE="-p-";24342157]Hmh. Sananvapaus on juu, mutta julkisessa asemassa olevan ihmisen pitäisi kyetä perustelemaan kantansa ja keskustelemaan asioista. Mutta tämä narsistin ja sosiopaatin yhdistelmän ei siihen kykene. Pelottavaa![/QUOTE]

Tarkoitatko nyt Tuomiojaa vai ketä?

Yhteistyössä