Halkeilevat kantapäät, auttaako tämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekaks varaan pedikyyrin ja sitten alat hoitamaan millä tahansa rasvaisella voiteella tms joka ilta.
Älä käytä täysin puuvillaisia sukkia,meillä jalkahoitaja sanoi että sukassa pitää olla keinokuitua mukana,täys puuvilla imee kaiken kosteuden jalasta.
Se tekokuitu sopivasti pitää osan kosteudesta iholla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Ihan ruokaöljykin auttaa.

Siis tällaisiin kivikoviin parin millin halkeamilla varustettuihin?

No ei nuo minulla ainakaan millään lailla pehmeät ollu. Sai varoa etten satuttanu toisia ohi kävellessäni.
Auttoi ihan viikossa, kun joka päivä pari kertaa laitoin ja yöksi aina.

Sillä raspilla sai hinkata vaikka kuinka, ja vaan paloja irtoili.

mene pitkään suihkuun.. raapsi jalkakivellä pois isommat kuivat ihot hetken päästä suihkun jälkeen. pistä oikeen rasvaista rasvaa niihin ja sukat päälle.. anna vaikuttaa vaikka yön..

tee muutaman päivän välein.. ensin ja ylläpidä sitten viikoittain tai kuukausittain samaa hoitoa.. tarpeen mukaan
ihan perus hoidolla, ei mitään ihmeen kikkoja ja erikois rasvoja tarvita!

Mulla on siis ollu tuubi jos toinenkin eri valmistajien jalka/muita rasvoja. Kuuriluonteisesti olen niitä käyttäny. Kylvettäny ja raspannu toisinaan (niin ei kai kuitenkaan saisi tehdä ). Teho ollu heikko, jalat pehmenee aavistuksen, halkeamat ei lähde. Ja kuuri kestäny aina sen tuubin verran, joka ilta käytettynä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on siis ollu tuubi jos toinenkin eri valmistajien jalka/muita rasvoja. Kuuriluonteisesti olen niitä käyttäny. Kylvettäny ja raspannu toisinaan (niin ei kai kuitenkaan saisi tehdä ). Teho ollu heikko, jalat pehmenee aavistuksen, halkeamat ei lähde. Ja kuuri kestäny aina sen tuubin verran, joka ilta käytettynä.

Siis tää oli ap...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis tää oli ap...

ensin jalkahoitaja ottaa ne pahimmat pois.Miehellä oli juur sama,ihan monta milliä ne halkeamat.
Sitten suolasaippua,sillä raspaa ne pahimmat pois.
Siis teräsraspia ei saa ees käyttää.

Rasvaa pääll ja muista ne sukat!!Ei puuvillaa täysin!!! :attn:
tekokuitua olla pitää joukossa!!!! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä en jaksa JOKA ilta rasvailla jalkojani :/ eiks ois joku nopeempi juttu?

Se rasvaaminen vie ehkä 30 sekuntia kerralla, eiks se ole aika nopeaa ;)
Älkää missään nimessä alkako raspia käyttää joka päivä, se vain lisää kovan "suojakerroksen" syntymistä. Harvakseltaan sitä voi käyttää. Sen sijaan kun rasvaa aina suihkun jälkeen, niin voi olla ettei mitään muuta tarvitakaan.

Yhteistyössä