Halensin farkut: kuka tilannut!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Big Girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Big Girl

Vieras
http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=035510&oc=4

Eli kyseessä strech-farkut. En tiedä ottaisinko koon 44 vai 46. Kokotaulukon mukaan 46, mutta kun lukee tuotteen kommentit, niin ostajat "valittavat" valinneensa liian ison koon. Joku on tainnut mainita, että kannattaa ottaa normikokoa pienempi koko (löystyy käytössä).

Minä olen kokoa 44-46, riippuen vaatteen merkistä. Tällä hetkellä yhdet strech-farkut kokoa 46, jotka tippuu päältä kun ovat "olostuneet" pesun jälkeen. Eli onko kukaan ISO nainen ostanut yllä olevan linkin farkkuja ja osaisi auttaa koko asiassa.

Elikkäs joo. Tilasin kokoa 44, mittojeni mukaan olin 46, mutta ajattelin kuitenkin, että laihdutan (niinku aina!). No siis ne housut oli niin isot, että lähetin vaihtoilmoituksen johon pistin koon 40... Ja tosiaan mun senttien mukaan on ton 46.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos suuresti vastauksista! Ihastuin kyseisiin farkkuihin kuvan perusteella ja nyt menen ja tilaan ne 44 kokoiset! Kiitos, kiitos!

Etkö sä lukenut mun vastausta ollenkaan? Olin ainut tuotteen tilannut ja sitä oikeasti sovittanut! Ja oikeesti tuu vaikka tänne kokeileen, niin ite olen kokoa 46 ja toi 44 oli aivan liian suuri!!! Tilaa vähintäänkin 42. Itse todellakin tilasin nyt kokoa 40!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja svieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos suuresti vastauksista! Ihastuin kyseisiin farkkuihin kuvan perusteella ja nyt menen ja tilaan ne 44 kokoiset! Kiitos, kiitos!

Etkö sä lukenut mun vastausta ollenkaan? Olin ainut tuotteen tilannut ja sitä oikeasti sovittanut! Ja oikeesti tuu vaikka tänne kokeileen, niin ite olen kokoa 46 ja toi 44 oli aivan liian suuri!!! Tilaa vähintäänkin 42. Itse todellakin tilasin nyt kokoa 40!!!!

Lisään vielä, että pohtisin ite just tota samaa, että tilaisinko 44 vai 46 ja sit vähän pelkäsin, etten mahdu niihin ja sit ne olikin ihan teltat :(