Hakkarainen : Otan apua jos puolue sitä tarjoaa. Mutta alkoholiongelmaa ei ole. Ristiriitaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maroon5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maroon5

Vieras
Hakkarainen totesi sunnuntaina STT:lle, että ei koe alkoholinkäyttönsä haittaavan kansanedustajan työtä.

- Se ei kuulu kellekään, mitä teen vapaa-aikana. En mää mitään rikoksia tee. En ole ollut humalassa salissa. Siellähän on joku puhunutkin humalassa.

Iltalehti kertoi lauantaina, että kokoomuksen kansanedustaja Sampsa Kataja esiintyi joulukuussa humalassa täysistunnossa. Hän kertoi olleensa illan aikana SDP:n tilaisuudessa, jossa tarjoiltiin alkoholia. Kataja on pyytänyt tapahtunutta anteeksi kokoomuksen ryhmänjohtajalta Pekka Ravilta.

Hakkarainen kertoo olleensa viimeisen kohua herättäneen humalansa jälkeen nyt yli kaksi viikkoa raittiina.

- Minua harmittaa hirveesti, että olin vähän humalassa ja minua käytettiin hyväksi. Olen suurennuslasin alla, teenpä mitä hyvänsä. Minua kohtaan laitetaan aina ajojahti pystyyn.

Puheenjohtaja Timo Soini totesi lauantain Ilta-Sanomissa, että "Hakkaraisella on ongelma, johon hän tarvitsee apua".

Perussuomalaisten työvaliokunta ja eduskuntaryhmä pohtivat tiistaina, kuinka Hakkaraisen toimintaan tulisi suhtautua.

"Minua kohtaan laitetaan aina ajojahti pystyyn."

Veikkaanpa että eduskunnassa on paljon kovempiakin nimiä joiden kännisekoiluista tulisi vielä isompia myyntilukuja iltapäivälehdistöön. Mutta ainoa joka niitä tällä hetkellä saa aikaiseksi on Hakkarainen. On se sit kova nimi.

tarkasteluin kohteena ja kritiikin aiheena oli asia mikä hyvänsä. Soini sanoi jo vuosia sitten että tukipaketit ei auta yhtään mitään, sillä vaan kasataan isompaa ongelmaa jossa lopussa kaikki on kaikille velkaa ja niinhä'n siinä on käynyt. Kokoomuksessa nyt on vaan juoppoja puolue täynnä ja osaamattomia, miinusta tulee roppakaupalla lisää koko ajan ja loppua ei näy.

tarkasteluin kohteena ja kritiikin aiheena oli asia mikä hyvänsä. Soini sanoi jo vuosia sitten että tukipaketit ei auta yhtään mitään, sillä vaan kasataan isompaa ongelmaa jossa lopussa kaikki on kaikille velkaa ja niinhä'n siinä on käynyt. Kokoomuksessa nyt on vaan juoppoja puolue täynnä ja osaamattomia, miinusta tulee roppakaupalla lisää koko ajan ja loppua ei näy.

Tämän ketjun aiheena on persfinni Hakkarainen ja hänen kännisekoilunsa. =)

Apukoululainen lukee nyt vaan otsikon uudelleen ja vastaa siihen.

Minusta Hakkarainen on kyllä aika oikeassa. Vapaa-aika on hänen omaansa ja saa käyttää sen ihan kuten itse haluaa. Vaikka samalla tavalla kuin hänet eduskuntaan äänestäneet käyttävät. Kansanedustaja edustaa kansaa ja Hakkarainen edustaa äänestäjiään.

Oli kuka tahansa niin jos alkon käyttöä tarttee selitellä tai menettää muistinsa kännissä niin on jonkinasteinen ongelma...Mut vapaa-aika on omaa aikaa, siltikin voisi olla useammin juomatta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25800468:
Minusta Hakkarainen on kyllä aika oikeassa. Vapaa-aika on hänen omaansa ja saa käyttää sen ihan kuten itse haluaa. Vaikka samalla tavalla kuin hänet eduskuntaan äänestäneet käyttävät. Kansanedustaja edustaa kansaa ja Hakkarainen edustaa äänestäjiään.

Aivan ja seuraavissa vaaleissa Hakkaraista äänestäneet päättävät onko Hakkarainen ollut luottamuksen arvoinen vai ei.

Hienosti kansaa harhautetaan Hakkarais-jutuilla, kunn oikeasti pitäis puhua vaikka siitä miksi Kreikan takuutusvakuutusasiakirjat pidetään salaisina, ettei vaan olis höttöä sopparin sisältö.

[QUOTE="vieras";25800557]Hienosti kansaa harhautetaan Hakkarais-jutuilla, kunn oikeasti pitäis puhua vaikka siitä miksi Kreikan takuutusvakuutusasiakirjat pidetään salaisina, ettei vaan olis höttöä sopparin sisältö.[/QUOTE]

:laugh:

Just niin. Eihän nyt persfinnin kännisekoiluista saisi kirjoittaa.

Hakkarainen totesi sunnuntaina STT:lle, että ei koe alkoholinkäyttönsä haittaavan kansanedustajan työtä.

- Se ei kuulu kellekään, mitä teen vapaa-aikana. En mää mitään rikoksia tee. En ole ollut humalassa salissa. Siellähän on joku puhunutkin humalassa...

Hetkonen sentäs, jos oikeasti on alkoholiongelma, se kyllä vaikuttaa ihmisen persoonaan, arviointikykyyn ja muuhun toimintaan silloinkin, kun sattuu olemaan selvä. Eli jos kansanedustajalla on sairaus joka vaikuttaa työn hoitamiseen, kyllä hemmetissä se on äänestäjien asia.

[QUOTE="vieras";25800584]Hetkonen sentäs, jos oikeasti on alkoholiongelma, se kyllä vaikuttaa ihmisen persoonaan, arviointikykyyn ja muuhun toimintaan silloinkin, kun sattuu olemaan selvä. Eli jos kansanedustajalla on sairaus joka vaikuttaa työn hoitamiseen, kyllä hemmetissä se on äänestäjien asia.[/QUOTE]

kun nukahti rattiin narkolepsian takia, sai sakkoja pari sataa ja siinä se.

En vaan ymmärrä, miksi Hakkarainen valehtelee kokoajan.. Muka ollut edellisen humalansa jälkeen nyt kaksi viikkoa raittiina... Viime viikon perjantaina kyseyinen henkilö talutettiin eräästä ravintolasta jo ennen puolta yötä ulos...

Yhteistyössä