Hakisitteko ekaluokkalaisesta osittaista hoitovapaata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeaa on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikeaa on

Vieras
heti kahdeksi vuodeksi vai vain 1.luokan ajaksi. Voiko osittaista hoitovapaata jatkaa jos nyt hkee vin vuodeksi?. En osaa päättää millään kumpaa hakisin :( tai kannattaisi hakea.
Työpaikkaani olen totaalisen loppu että siinä mielessä hakisin kai kahta vuotta.

Minä hain ensin syksyksi ja sitten taas uudestan kevääksi.Nyt teen taas täyttä työaikaa ja kun kuopus vuoden päästä menee ekalle haen taas lyhennettyä työaikaa eli siis tuota osittaista hoitovapaata

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minä hain ensin syksyksi ja sitten taas uudestan kevääksi.Nyt teen taas täyttä työaikaa ja kun kuopus vuoden päästä menee ekalle haen taas lyhennettyä työaikaa eli siis tuota osittaista hoitovapaata

Saako sitä siis hakea uudestaan? Luulin ettei saa mutta perua saa. Haitko miten, kirjallisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Saako sitä siis hakea uudestaan? Luulin ettei saa mutta perua saa. Haitko miten, kirjallisesti?

Kirjallisen anomuksen tein työnantajlle

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Kirjallisen anomuksen tein työnantajlle

Minusta olisi kiva kuulla että mitä sitten. Uusittiinko työsopimus vai miten tämä kirjattiin ylös. Mitä minun olisi hyvä huomioida laittaa anomukseen, kun sitä teen?

Kiitos kovasti jos jaksaisit vastailla vielä näihin!

Aloitin juuri tämän kuun alussa tekemään osa-aikaista. Täydet lomat säilyy kun viikkotuntimäärä on 30 h. Anomukseen vaan haen osa-aikaista työtä sille ja sille ajalle.

Yhteistyössä