häkellyin tänään kaupassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tää on ensimmäinen kerta kun joku kommentoi mun ikää äitinä.
oltiin pojan kanssa kassalla ja edessä oli vanhempi nainen (n.50v).Poika siinä sitten heitti hymyvaihteen päälle ja kiherteli siinä sitten.
nainen kysyi multa että onko tää sun oma? vastasin myöntävästi niin nainen kertoi luulleensa että olen isosisko :o
voi jee,totesin siihen vaan että ollaanhan tässä jo hyvänmatkaa 20-kympin paremmalla puolella!
Nainen totesi vaan että "ai,no sehän on sitten NORMAALIA"

hitto mitä ihmisiä,onko muille tullut vastaan tökeröitä kommentteja ?

B) No itte oli tosi otettu, kun käytiin tyttären kanssa kioskilla eräänä kevätjuhlapäivänä tuossa monta vuotta sitten. Omistajatäti sanoi, että te ootte ainakin siskoksia kun ootte niin samannäköisiä.

Molemmat häkellytiin ihan täysin ja lopulta oltiin ihan punaisia kaikki, kun piti tätille sanoo että eiku mä oon sen pienemmän äiti... =) Mulla oli silloin ikää 29 v ja tyttärellä 9 v.

eipä sitä enää kuule moisia :laugh: Oon aika lailla vanhentunut viime vuosien aikana, kun pojat nukkuu niin törkeen huonosti ja neitimurkku on antanut tulla täyslaidallisia.

Multa on kysytty, että mahdoinkohan ehtiä edes ylioppilaaksi kirjoittaa ennen kun sain lapseni.
Ja on tuhahdettu, että kamalaa kun lapset tekee lapsia, tuollakin jo yksi vaunuissa ja toinen tulossa (odotin kuopusta ja työnsin esikoista rattaissa).

Ja minä sain esikoiseni 27-vuotiaana :D eli otan nämä kohteliaisuutena B)

se nainen varmaan ajatteli sanovansa kohteliaisuuden, ei siis tarkoittanut sillä mitään, ei ainakana loukata.
tarkoitti, että näytät 17 v, ja jos lapsi olisi ollut sinun, olisit teiniäiti joita monet pitää ressukointa jne. mutta kun oletkin 20 v ja yli, se on ns. normaali ikä tehdä lapsia, ei liian aikaisin, ei liian myöhään

kaverin kanssa oltiin puistossa kun mulla oli jo nuo tytöt ja kaverilla 4 poikaa muut katsoivat meitä hoitajiksi kun eivät millään uskoneet että ne oli meijän omia molemmat kun aloitettiin 20v tuo lasten teko :)

Työpaikalla tullut parinkin henkilön kanssa puhetta lapsista : "Ai sulla on lapsi! En olisi uskonut kun olet noin nuori...." Tuota....olen melkein 3-kymppinen ja lapsia on 3! En ole kyllä mitenkään kohteliaisuutena osannut ottaa. ;)

Mä myönnän syyllistyneeni hieman samankaltaiseen juttuun. Kysyin meinaan naapurilta, jonka tytär sai juuri lapsen, että minkä ikäinen se teidän XXX oikein onkaan? Mä kuvittelin että naapurin tyttö on jotain 13-14 v, kun on niin nuoren näköinen, mutta se onkin jo 19 v. Iän kuultuani totesin että ei se sitten niin hätkähdyttävän nuori äidiksi olekaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä myönnän syyllistyneeni hieman samankaltaiseen juttuun. Kysyin meinaan naapurilta, jonka tytär sai juuri lapsen, että minkä ikäinen se teidän XXX oikein onkaan? Mä kuvittelin että naapurin tyttö on jotain 13-14 v, kun on niin nuoren näköinen, mutta se onkin jo 19 v. Iän kuultuani totesin että ei se sitten niin hätkähdyttävän nuori äidiksi olekaan =)

joo musta tuntuu kans että tässä tai käydäsamoin,ikää on aika vaikea arvioida ja tiedän olevani suht baby face edelleen :)

ensin menin ihan pökerryksiin ja sitten hymyillen kaupasta ulos

Yhteistyössä