:ashamed: Miä alan jo paniikkia lietsomaan päälle. Huomenna neuvolan täti tulee ne poistamaan ja oon ihan kauhusta kankeana kun mietin miltä se mahtaa tuntua kun tuo haava itessään on kumminkin vielä kipeä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::ashamed: Miä alan jo paniikkia lietsomaan päälle. Huomenna neuvolan täti tulee ne poistamaan ja oon ihan kauhusta kankeana kun mietin miltä se mahtaa tuntua kun tuo haava itessään on kumminkin vielä kipeä...
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Mulla oli tikit ja ainakaan se ei sattunut yhtään.
Btw, miksi toisille laitetaan hakaset? Vai onko se sama kuin tikit :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:En miä tiijä miks hakaset laitettiin. Täytyy kyl sanoa että hirveän näköiset on. Kuin vetoketju ilman vedintä, metallia maha täynnä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Btw, miksi toisille laitetaan hakaset? Vai onko se sama kuin tikit :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Mulla oli tikit ja ainakaan se ei sattunut yhtään.
Btw, miksi toisille laitetaan hakaset? Vai onko se sama kuin tikit :ashamed:
Neuvolatäti nyppii tikkien hakaset irti ja tikkien poistossa käydään poistamassa loput.Ainakin näin meillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:nillä on semmonen kone jolla ne taittaa sen niitin keskeltä, lähtee ihan helposti eikä tarvii repiä. mulla nipisti vaan ne niitit jotka oli vähän enemmän kuivuneet ihoon kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:TuiKKu Hyvä tietää että huomisesta selviää hengissäMillä nuo muutes poistetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:en ole varma mut muistaakseni liittyy rasvakudoksen määrään jotenki. siis hakaset vai tikit.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:en ole varma mut muistaakseni liittyy rasvakudoksen määrään jotenki. siis hakaset vai tikit.
:ashamed: sitähän tuolla kyllä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:TuiKKu Hyvä tietää että huomisesta selviää hengissäMillä nuo muutes poistetaan?
Samalla systeemillä toimii nuo hakassakset kuin se härveli millä niittejä avataan![]()