Hakasten pois otto sektiohaavasta. Sattuuko se?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuutilulla

Aktiivinen jäsen
28.12.2004
8 532
0
36
:ashamed: Miä alan jo paniikkia lietsomaan päälle. Huomenna neuvolan täti tulee ne poistamaan ja oon ihan kauhusta kankeana kun mietin miltä se mahtaa tuntua kun tuo haava itessään on kumminkin vielä kipeä...

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
:ashamed: Miä alan jo paniikkia lietsomaan päälle. Huomenna neuvolan täti tulee ne poistamaan ja oon ihan kauhusta kankeana kun mietin miltä se mahtaa tuntua kun tuo haava itessään on kumminkin vielä kipeä...

Mä pelkäsin samaa,ihan tosissani ja nyt voin sanoa ettei tuntunut oikeesti yhtään miltään!Mun maha oli niin pitkään,niin arka et olin ihan kauhuissani tosta ja tikkien poistosta,mutta mulla ei kumpikaan sattunut yhtään!Tuntui vaan se jännä tunne et joku nykii narusta,joka on mussa kiinni.. :D Mut vaik tosiaan vatsa ja nahkani oli pitkään arka,ei nuo toimenpiteet sattuneet.Toivon ettei siullakaan! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Mulla oli tikit ja ainakaan se ei sattunut yhtään.
Btw, miksi toisille laitetaan hakaset? Vai onko se sama kuin tikit :ashamed:

Neuvolatäti nyppii tikkien hakaset irti ja tikkien poistossa käydään poistamassa loput.Ainakin näin meillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
En miä tiijä miks hakaset laitettiin. Täytyy kyl sanoa että hirveän näköiset on. Kuin vetoketju ilman vedintä, metallia maha täynnä :whistle:

Ai semmoset hakaset..no nuista mä en tiijä mitään! :/ Mut siis neuvolatäti poisti tikeistä ne langanpätkät,jotka ovat nahan ulkopuolella..

Tätä mäkin ihmettelen.. mulle laitettiin itsestään sulavat tikit, eli ei tarttennu poistaakaan niitä. Ja sellanen sisäänpäin(?)ommel että tuli tosi siisti haava..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mulla oli tikit ja ainakaan se ei sattunut yhtään.

Neuvolatäti nyppii tikkien hakaset irti ja tikkien poistossa käydään poistamassa loput.Ainakin näin meillä =)

Nyt mä putosin..
:ashamed:
Siis meidän th kävi kotona katsomassa vauvan ja samalla poisti kaikki millä tuo vatsanahka oli kiinni vedetty.

nillä on semmonen kone jolla ne taittaa sen niitin keskeltä, lähtee ihan helposti eikä tarvii repiä. mulla nipisti vaan ne niitit jotka oli vähän enemmän kuivuneet ihoon kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
nillä on semmonen kone jolla ne taittaa sen niitin keskeltä, lähtee ihan helposti eikä tarvii repiä. mulla nipisti vaan ne niitit jotka oli vähän enemmän kuivuneet ihoon kiinni.

Siis se ei oo kone, vaan hakassakset. Ei siis terää, mutta se taittaa sen hakasen siitä keskeltää niin, että hakasen reunat nousevat ihosta irti.

Tuttavani joka huomattavasti ylipainoinen joutui sektioon ja maha kursittu monella kymmenellä hakasella. Varmaan jotenkin yks yhteen tuon painon kanssa, käytetäänkö tikkejä vai hakasia.

Yhteistyössä