kumpaa..hmm..
Molly Weasley 18.01.2009 #5 :/ ku mulla kyllä enempi haluttas pitsaa..hmm..jos ottas rulla kebabin kaveriksi siihen vielä?!
Kutistunut 18.01.2009 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley: :/ ku mulla kyllä enempi haluttas pitsaa..hmm..jos ottas rulla kebabin kaveriksi siihen vielä?! Click to expand... No sitten sitä pitsaa Ja ota se rulla kans, se on niin hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley: :/ ku mulla kyllä enempi haluttas pitsaa..hmm..jos ottas rulla kebabin kaveriksi siihen vielä?! Click to expand... No sitten sitä pitsaa Ja ota se rulla kans, se on niin hyvää
M-38 18.01.2009 #10 Ehdottomasti jauhelihakastiketta,jos vaan kerkeet/jaksat tehä Pitsaa saa aina arkena ja lauantaina.......
Ehdottomasti jauhelihakastiketta,jos vaan kerkeet/jaksat tehä Pitsaa saa aina arkena ja lauantaina.......
Vastarannankiiski 18.01.2009 #11 No mulla ois tänään kebab salaatilla Noista kahdesta valitsisin jauhelihakastikkeen, koska tässä kylässä ei kovin hyviä pizzoja ole..
No mulla ois tänään kebab salaatilla Noista kahdesta valitsisin jauhelihakastikkeen, koska tässä kylässä ei kovin hyviä pizzoja ole..