HAJOO PÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mik-ita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mik-ita

Jäsen
19.02.2009
114
0
16
Yksinäisyys on niin kamalaa. Aina joka ikinen päivä olen yksin päivät ja illat.En kestä tätä hiljaisuutta monet sanoo että nauti siitä vielä kun voit että kohta sulla on lapsi siinä huutamassa , odotankin sitä että se lapsi olisi tässä minun kanssani etten olisi yksin. en kestä hiljaisuutta enään hetkeekään mies menee vaan ja jättää mut ku nallin kalliolle. sanokaa mitä mä teen ton ukon kanssa ettei se jättäs mua aina yksin.. mulla ei ole enää mitää keinoja millä se olis ees joskus kotona.. en jaksa olla yksin.

Mulla oli kans hirmu yksinäistä, kun odotin vauvaa..En osannu nauttia yhtään nukkumisesta enkä mistään omasta ajasta. Kun vauva syntyi oli "Shokki" mitenkä sitä on oltava koko ajan saatavilla ja yöunet jäi vähiin..Nyt siihen on tottunut, kun pikkunen on 2 kk ikänen eikä maailmassa voi olla mitään ihanampaa!! Silti kaipaan kavereita ja olisi mukava joskus tehdä jotain esim. shoppailla, mut ei niitä ole :(

Sun täytyy niellä ylpeytesi ja ottaa sun entisiin kavereihin yhteyttä ja kysellä mitä heille kuuluu -siitä se lähtee. Jos menet perhevalmennukseen tutustu reippaasti lähialueen äiteihin ja vaihda numeroa -juttu seuraa löytyy varmasti, tulevasta vauvasta, raskaudesta jne löytyy yhteistä juttua. Ja kun vauva on syntynyt ja kaipaat seuraa otat selville onko jossain lähellä Mll:n perhekerhoa tai vastaavaa ja kyselet käykö siellä "vauva äitejä" . Sitten lähdet katsastamaan miltä näyttää ja juomaan kupin kahvia muiden mammojen kanssa -muita mammoja kiinnostaa uusia äiti ja vauva! Nyt kaikki riippuu susta! Mars Mars! Usko itseesi!

Yhteistyössä