Hajoaako muilla helposti kaarituellisten liivien kaarikuja?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
r
Hajoaa! Parhaimillaan pari päivää ehtii pitää kun jo rauta törröttää ulkona. Ja sitten mulla hajoaa ne olkaimissa takana olevat muoviset säätöjutut, niistä toinen puoli katkeaa ja jäljelle jäänyt terävä alkaa hangata selkää verille.

shihtzu
Kyllä ne jossain vaiheessa hajoaa, tosin yleensä niitä on silloin aika paljon käytettykin, jotkut kestää paremmin kuin toiset. Eipähän niille liiveille oikein muuta voi tehdä kuin heittää menemään, korjata olen joskus yrittänyt, mutta kohta se kaari tulee jostain toisesta kohtaa läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Samoin.. olen miettiny tässä että pystyykö niitä ees mitenkään korjaamaan. Jos joku keksii niin kertoo mullekki. :)
mie ne yhet parsin kasaan tiheällä ompeleella 2 eri suuntaan..
saattaa kyllä hangata ikävästi jos siihen jää solmuja tai vastaavaa...

neuvokas
Mulla on niin valtavat tissit että ei taho mitkään pussit kestää mutta oiva keino jotta ompelee sen ompelulangalla nätisti mistä se rauta puskee tulemaan niin ihan on käypää tavaraa vielä ne säkit :)

vierailija
näin liiviliikkeen omistajana ajattelin kysäistä että onko varmasti kuppikoko ollut sopiva, eli koko rinta on mahtunut kuppiin, myös sivuilta. Ei tule ns. ylimääräisiä tissejä kuppien väliin? ja rinnan ympärystä on sopiva, siis ei jää makkaroita kainaloihin ja selkään?
Siinä yleisimmät syyt miksi kaarituet yleensä lähtevät pois paikaltaan ja tulevat ulos.
Pesettehän myös käsin liivinne? kaarituellisia ei milloinkaan saa laittaa pesukoneeseen, edes liivienpesupussissa.

Hyvin pitkän käytön jälkeen on joskus tullu ulos. Mut siis monta kertaa pesty jo siinä vaiheessa. Koneessa pesen, mutta pesupussissa. Yksistä liiveistä on kyllä napsahtanu kerran se tuli poikki eikä niitä ollu vielä kovin kauaa käytetty, mut se oli poikkeustapaus ja luulen, et siinä tuessa oli jotain vikaa (ei mussa :D).

pompom
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Alkuperäinen kirjoittaja Sofia:
Rintoja on erimallisia, ja niin on liivejäkin. Jos liivit hajoavat, esim. just kaaritukien osalta, niin silloin malli ei ole omalle kropalle sopiva.
Näin minäkin olen lukenut. Itselläni ei ole koskaan tullut kaarituki ulos kujasta.
Tämä on totta. Olen kokoa 70D-E, mutta ennen kaupoissa harvemmin oli tätä kokoa, ja jouduin käyttämään kokoa 70-75C. Silloin kaarituet aina tulivat ulos, vaan eivät enää.

miuku
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
näin liiviliikkeen omistajana ajattelin kysäistä että onko varmasti kuppikoko ollut sopiva, eli koko rinta on mahtunut kuppiin, myös sivuilta. Ei tule ns. ylimääräisiä tissejä kuppien väliin? ja rinnan ympärystä on sopiva, siis ei jää makkaroita kainaloihin ja selkään?
Siinä yleisimmät syyt miksi kaarituet yleensä lähtevät pois paikaltaan ja tulevat ulos.
Pesettehän myös käsin liivinne? kaarituellisia ei milloinkaan saa laittaa pesukoneeseen, edes liivienpesupussissa.
Samaa olisin sanonut. Eivät hajoa, jos koko on oikea.

Yhteistyössä