vieras
Vaikka olis aika laadukkaatkin niin se kaaren pää tulee ulos ja pistelee. Muuten vielä ihan käyttökelpoiset liivit.
mie ne yhet parsin kasaan tiheällä ompeleella 2 eri suuntaan..Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Samoin.. olen miettiny tässä että pystyykö niitä ees mitenkään korjaamaan. Jos joku keksii niin kertoo mullekki.
Näin minäkin olen lukenut. Itselläni ei ole koskaan tullut kaarituki ulos kujasta.Alkuperäinen kirjoittaja Sofia:Rintoja on erimallisia, ja niin on liivejäkin. Jos liivit hajoavat, esim. just kaaritukien osalta, niin silloin malli ei ole omalle kropalle sopiva.
Tämä on totta. Olen kokoa 70D-E, mutta ennen kaupoissa harvemmin oli tätä kokoa, ja jouduin käyttämään kokoa 70-75C. Silloin kaarituet aina tulivat ulos, vaan eivät enää.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Näin minäkin olen lukenut. Itselläni ei ole koskaan tullut kaarituki ulos kujasta.Alkuperäinen kirjoittaja Sofia:Rintoja on erimallisia, ja niin on liivejäkin. Jos liivit hajoavat, esim. just kaaritukien osalta, niin silloin malli ei ole omalle kropalle sopiva.
Samaa olisin sanonut. Eivät hajoa, jos koko on oikea.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:näin liiviliikkeen omistajana ajattelin kysäistä että onko varmasti kuppikoko ollut sopiva, eli koko rinta on mahtunut kuppiin, myös sivuilta. Ei tule ns. ylimääräisiä tissejä kuppien väliin? ja rinnan ympärystä on sopiva, siis ei jää makkaroita kainaloihin ja selkään?
Siinä yleisimmät syyt miksi kaarituet yleensä lähtevät pois paikaltaan ja tulevat ulos.
Pesettehän myös käsin liivinne? kaarituellisia ei milloinkaan saa laittaa pesukoneeseen, edes liivienpesupussissa.