Haittaisiko teitä jos saisitte ,tai lapsenne saisi, lahjansa sellofaanissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei. Sellofaaniin käärityt lahjapaketit on nättejä :) Mutta jollain tavalla varmaan lapsen paketissa häiritsee, lapselle kun on ilo jo pelkästään avata sitä pakettia ja jännityksellä odottaa mitä sieltä tulee :) Mutta eikai tuo maata kaada vaikka lapsen paketti olisikin sellofaaniin kääritty. Voihan lapselle tulla sellainen "WOUUU-fiilis" kun näkee heti mitä siellä paketissa on :D

[QUOTE="Mies";26097411]Esimerkiksi jos lahja on puolimetrinen sykkivä musta dildo![/QUOTE]sitä suuremmalla syyllä haluaisin että kaikki näkisivat sen eli KYLLÄ sellofaania tänne:laugh:

Ei haittaisi. Lapsi varmaan tykkää enempi perinteisestä paketista, mut ei mua se lapsen puolestakaan haittaisi. Oppiipahan lapsi et on olemassa perinteisiä paketteja ja sit sellofaanipaketteja. :D

Ei varmasti haittaisi, ja mitä olen nähnyt lasten avaavan paketteja, niin se tapahtuu kyllä salamnnopeasti niin, että kääreet saavat kyllä kyytiä. Minusta sellofaanista saa tosi nättejä paketteja =)

ei haittaisi. mua itseäni ei tosin haittaisi vaikka lahja olisi kokonaan paketoimaton..
lapsi tykkää kyllä avata kääreitä, mutta yleensä lahja itsessään riemastuttaa sen verran ettei niillä papereilla (tai sillä sellofaanilla) ole mitään kummempaa merkitystä.

No eipä haittaisi. Itsekkin olen yhdelle muksulle pakannut lahjan sellofaaniin, paljon lahjanarua ja ihania pikkutarroja siroittelin ympäriinsä. Meiltä oli unohtunut lahjapaprun ostaminen.
Lahjan saaja oli tykännyt kääreestä.

Itse pakkaan häälahjat ja muiden isojen juhlien lahjat useimmiten näkyväksi sellofaanilla jotta pakettia ei tarvitse alkaa aukoa juhlapaikalla kun kaikki näkevät sisällön. Samalla useampiosaisen lahjan kaikki osat pysyvät paremmin tallessa samoin kuin antajan tiedot kun kiinnittää kuorettoman onnittelukortin lahjanaruihin.

Lasten paketit pakkaan lahjapaperiin jotta yllätysmomentti säilyy loppuun asti.

Miusta sellofaaniin pakatut antimet ovat jotenkin arvokkaamman näköisiä :D Tykkään että kaikkein nätein paketti tulee sellofaanista. En sitten lapsista tiedä, kun en ole ikän heidän lahjojaan siihen paketoinut. Mutta mikä ettei heillekin.

Yhteistyössä