Haittaakohan miehiä, jos on todella paksut pohkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohje

Vieras
Monen mielestä varmaan naurettava kysymys, mutta mua nyt vaan häiritsee.
Mä tykkään pitää hameita ja mekkoja, joissa siis sääret näkyy.
Mä olen liikunnallinen ja normaalipainoinen, mutta mulla on luonnostaan todella paksut pohkeet.
Mun pohkeet ovat olleet saman paksuiset, vaikka bmi on ollut alhaisimmillaan 21 ja korkeimmillaan 30
Silloin hoikimpina aikoina taisivat jopa reidet olla ohuemmat.
Nyt bmi 23.5 ja liikun paljon. Olen kaikki maailman konstit kokeillut ja mun omaisuus nyt vaan on nämä paksut pohkeet.

Mietin, että kattookohan miehet sääriä ja mitähän ajattelevat paksuista pohkeista.

Onko sulla kuitenkin nilkat? Ei ne paksut pohkeet itsessään oo kovin paha, mutta jos se kapeampi nilkan alue puuttuu ja kaikki on yhtä tasapaksua pötköä, niin se on kauheaa.

Minkä pituinen on midi-pituinen hame? Eihän se vaan korosta pohkeita? Aika paksut on pohkeesi tosiaan, mutta näinhän se on, että useimmilla meistä on jotain mihin ei olla tyytyväisiä.

Pohkeiden paksuus on syntymälahja. Osalla on paksut pohkeet ja osalla hoikat. Monella läskilläkin on tosi ohuet pohkeet, kuten mínulla. Elopainoa 107kg ja sääret tosi hoikat.

Kyllä 40 cm on aika paksu. Mullakin on paksut pohkeet, oman mittaukseni mukaan 35 cm, mutta sairaalassa hoitaja mittasi ne tukisukkia varten ja sai 37 cm (makasin selälläni polvet koukussa, joten pohkeet roikkuivat löllöinä). Hän kauhisteli pohkeitten paksuutta. sanoi kuitenkin, että reidet on sentään normaalit.

Eikös midimittainen hame ylety juuri pohkeeseen ja näin korostaa pohkeita?

Mulla on pohje 38cm ja tiedän ettei ole sirot pohkeet, mutta ei tosiaankaan paksut! Joo toki kun käyn paristi päivässä lenkillä, niin pohjelihakset ovat isot. Aion ja olen aina pitänytkin lyhyitä shortseja ja hameita. Mulla on kyllä sääret pitkät, että antaa anteeksi vaikka on paksummat pohkeet.

Mutta täytyy vielä sanoa, että omasta mielestäni pohkeissani ei ole mitään vikaa, ei tarvitse peiteillä kun mun mielestä ne on vaan nätit. Enkä tosiaan näe niitä erityisen paksuina, vaikka ilmeisesti teidän mielestä on. Ja joo kun en ole ylipainoinenkaan, niin luultavasti ihan vaan geeneissä nämä pohkeet+liikunta.

ja sain 34cm ja mulla on tosi ohuet pohkeet joten on vaikea kuvitella et 40cm pohkeet olisi mega paksut. Luulen et toi pohje ongelma on enemmän sun omassa päässä. mittasin vielä reiden ja se oli 44cm. Mikä sun reisi mitta sitten on?

[QUOTE="vieras";28218120]ja sain 34cm ja mulla on tosi ohuet pohkeet joten on vaikea kuvitella et 40cm pohkeet olisi mega paksut. Luulen et toi pohje ongelma on enemmän sun omassa päässä. mittasin vielä reiden ja se oli 44cm. Mikä sun reisi mitta sitten on?[/QUOTE]

Miesten pohkeita kukaan ei katsele.
Menin kauppaan ostamaan kumikenkiä joittenkin kenkämallien varret olivat ahtaita. Mittasin kaupassa pohkeet olivat 42 senttiä. Olen hoikka 163 senttiä 65 kiloa, mutta jaksan kulkea metsässä tai suolla väsymättä kokonaisen päivän. Pohkeissa on voimaa. Läskiä minussa ei ole. Kuntosalilla en ole koskaan käynyt enkä treenannut. Työtä olen tehnyt joka päivä, lihakset kasvaa tarpeen mukaan.
Käyn lenkillä kävelen ja juoksen. Pohkeisiini ja jalkohini olen tyytyväinen.

:D lollloloooo :D

Siis ei hyvää päivää! Edes lihavilla ei pohkeessa ole läskiä vaan lihas koska se tekee työtä kroppaa kannatellessa.

Vai onko teidän salilla laite joka imee pohjelihasta pois? :D

Tukevat pohkeet selkeällä nilkalla on hottia. Keppijalkojen kandee pitää housut jalassa.

T mies

Pohkeen ympärys 40cm on kyl aikas paljon. Kuntosalilla taitaa kuitenkin olla joitain laitteita joilla voi pohkeita treenailla kivemmiksi.

Yhteistyössä