Haittaako puolisoiden ikäero seksielämää?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen 65.vuotias nainen ja mieheni on minua kymmenen vuotta nuorempi. En halua enää seksiä, mutta mieheni haluaa. Hän panee rajusti minua melkein joka ilta ja joskus päivälläkin. Käytän joka päivä liukuvoidetta, että ei tunnu kipeältä, kun mieheni työntelee kyrpäänsä pilluuni. Minulle seksi ei enää maistu, mutta pelkään, että jos en anna miehelleni, niin hän menee vieraisiin.

vierailija
Olen 45 vuotias mies. Minulla on viime aikoina ollut vain yli 60 vuotiaita naisia. He tykkäävät koska pystyn monesti yössä rakastelemaan. Ottavat lopulta vallan sängyssä ja minusta tulee heidän tarpeidensa tyydyttää. Nauti seksistä jos ei miehesi rynkytys kiinnosta ota valta sängyssä ole itse päällä. Koskettele miestäsi koko päivä niin häneltä tulee illalla alta minuutin. Runkkaa häntä kun hän ajaa autoa. Vaadi muuta kun rynkytystä. Pillu nuolentaa.. Tee miehestsi sinun tyydyttää. Eikä toisin päin. Ulkoile harrasta liikuntaa. Niin huomaat että muutkin miehet katsovat sinua. Jos miehesi juo liikaa alkoholia potkaise pellolle jos ei tajuu vähentää. Ennen kaikkia nauti elämästä. Liiku luonnossa tee mistä pidät. Matkustele niin näät maailmaa. Tai vaan potkaise mies pellolle ja hanki viellä 10 vuotta nuorempi rakastaja kun miehesi.

Yhteistyössä