Haittaako arpi hommia?

• Viestiketjun aloittaja arpinen
  • Ensimmäinen viesti
arpinen
Kuinka nopeasti toivuitte episiotomiasta, että rakastelu tuntui jo hyvältä? Musta tuntuu et se arpi vaan kiristää ja tuntuu, eikä siten oikein noi hommat viellä innosta. Synnytyksestä on 2kk.

kuukauden päästä synnytyksistä ollaan rakasteltu ensimmäiset kerrat. silloin piti edetä tosi varovasti, mutta sitten alkoi homma pikkuhiljaa mennä hyvin.
mua ei oo koskaa arpi haitannu... ihme kysymys.
tottakai arpi aina vähä kiristää, mutta ei kai se hommia haittaa....?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 11:27 meri kirjoitti:
kuukauden päästä synnytyksistä ollaan rakasteltu ensimmäiset kerrat. silloin piti edetä tosi varovasti, mutta sitten alkoi homma pikkuhiljaa mennä hyvin.
mua ei oo koskaa arpi haitannu... ihme kysymys.
tottakai arpi aina vähä kiristää, mutta ei kai se hommia haittaa....?
kyllä se arpi voi kuule aiheuttaa kivuliaan yhdynnän.eipä tuossa pitäis olla ihmettelemistä.
itsellä ekojen kertojen jälkeen yhdyntä alkoi tuntua epämiellyttävältä kun koko ajan sai pelätä asentoa vaihtaessa että milloin se kipu taas tulee...

elzu
tsori, menee OT, mutta tuo otsake pisti minut aukasemaan tän aiheen ja hitsi täällähän tarkotettiinkin seksi"hommia" :LOL:

Mietinkin blondina että mitä ihmettä joku arpi voi estää hommia :whistle: :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 11:54 HeMa05 kirjoitti:
kyllä se arpi voi kuule aiheuttaa kivuliaan yhdynnän.eipä tuossa pitäis olla ihmettelemistä.
itsellä ekojen kertojen jälkeen yhdyntä alkoi tuntua epämiellyttävältä kun koko ajan sai pelätä asentoa vaihtaessa että milloin se kipu taas tulee...
jaah... :/
no kait se on sitten vain minun onneni, etten tiennyt asian tuosta laidasta mitään. mulle tämä aiheutti ihmettelemistä...

Jep
Mulla oli keisarinleikkaus, niin ei hidastanut ollenkaan. Alkaa kyl pelottaan kun lukee näitä juttuja, ei kiinnosta normaalisynnytys (oli hätäsektio) jos se tuollaista on... Mutta ihana mies antoi palautumisaikaa melkein 3kuukautta, ja olenkin palkinnut sen ruhtinaallisesti jälkeenpäin:D :D :D :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:13 meri kirjoitti:
\
no kait se on sitten vain minun onneni, etten tiennyt asian tuosta laidasta mitään. mulle tämä aiheutti ihmettelemistä...
niin eipä sellaiset pienet haavat kai miään mutta itsellä oli niin sio kun eppari nyt voi olla....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 09:51 Hema05 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:13 meri kirjoitti:
\
niin eipä sellaiset pienet haavat kai miään mutta itsellä oli niin sio kun eppari nyt voi olla....
mainitsinkos jossain, kuinka suuri epparihaava minulla oli....?

Yhteistyössä