Haisteletteko kaupassa pallodeodorantteja ennen ostopäätöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Evetsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Evetsu

Vieras
Mun on aina pakko saada avata korkki ja haistella jos jotain uutta merkkiä/tuoksua olen ostamassa...ei sais, tiedän.

Mielelläään avaan myös pyykinpesuaineen ja huuhteluaineen jos en tiedä miltä ne tuoksuvat. Vielä ei ole kukaan tullut sanomaan, ettei niin saa tehdä, mut kaipa sekin päivä tulee.

Kyllä. En ymmärrä miksi usein "hajuttomat" deodorantit haisevat todella voimakkaasti jollekin pahalle. Pesuaineita en haistele, koska ostan vain tuttua merkkiä ja huuhteluainetta meille ei edes osteta.

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Eipä tule haisteltua :) Ei ole vielä sattunut niin pahan tuoksuista vastaan että olisi käyttämättä jäänyt.

On sitten useampi öklön hajuisia suoraan sanottuna.
Pakko se on nuuskasta miltä siellä putelissa haisoo.

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
no en kyllä.....aika oudolta kuulostaa, itse haluaisin ostaa avaamattoman paketin...mieti kuinka monta muuta tekee saman, yöks!

No en mä sitä testaa enkä koske siihen palloon. Kunhan vaan nuuhkaisen, että ei se siitä likaiseksi pitäis tulla!

mun lähikaupassa on erikseen iso lappu "deodoranteista ei näytekappaleita, avattu pakkaus on ostopäätös!" ja todellakin jos myyjä huomaa, että niitä haistelee, niin pakottaa sen tuotteen ostamaan.
fiksua. ihan perseestä ois ostaa toisten testaama tuote.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
no en kyllä.....aika oudolta kuulostaa, itse haluaisin ostaa avaamattoman paketin...mieti kuinka monta muuta tekee saman, yöks!

No en mä sitä testaa enkä koske siihen palloon. Kunhan vaan nuuhkaisen, että ei se siitä likaiseksi pitäis tulla!

Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
mun lähikaupassa on erikseen iso lappu "deodoranteista ei näytekappaleita, avattu pakkaus on ostopäätös!" ja todellakin jos myyjä huomaa, että niitä haistelee, niin pakottaa sen tuotteen ostamaan.
fiksua. ihan perseestä ois ostaa toisten testaama tuote.

En mä ainakaan niitä dödöjä testaile. :D

Nuuhkaisen vaan. Ja ei, mun nenä ei todellakaan kosketa sitä palluraa.

Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:
Tietysti haistan. Mies ostaa aina samaa merkkiä, niin ei haistele. Mutta oon lukenut että pitäisi vaihtaa merkkiä välillä, ettei sama aine toimi koko ikää.

Minä vaihdan merkkiä jo siitä syystä, kun hyvältä haissut dödö alkaa ennen pitkään tuntua omassa nenässä pahalta (varsinkin iholle kuivuneena), jos käyttää koko ajan samaa.

kyllä haistelen dödöt, hajuvedet, pyykinpesuaineet, shamppoot ja suihkusaippuat ym ennen ostopäätöstä. En halua ostaa sikaa säkissä eli mitään järkyn hajuista...

Usein muuten nykyään näkee jo dödöissäkin testereitä!

Yhteistyössä