haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
pojalla siis 2v synttärijuhlat sovitusti tänään. kaikille tuntui sopivan tää päivä paremmin kuin sunnuntai jolloin olis oikeesti synttärit. noh..tein sitte ison kakun,leivoin pullat ja tein keksit, laitoin ilmapallot sun muut tilpehöörit.
paikalle saapui ainoastaan muumot ja pappa,yks kummi ja mun sisko lapsensa kanssa. ja kaikkiaan oli sovittu et 30 tulee. siis lapset mukaan luettuna..
pojan isälle asiasta purkauduin kun sekään ei päässyt töiden takia niin sen mielestä mä ressaan iha n turhaan!!! siis vittu mä oon niskalimassa laittanu juhlia joista oli noin monen puhe tulla nauttimaan. mihin mä tungen ton kakun ja muut ku ei pakkaseenkaan sovi äijän hirvenlihojen ja jänisten takia. heitänkö mä ne pellolle ku ei se niit ite ees valmista..

Voihan kurjuus! Ihmiset on nykyään tosi itsekkäitä. Meidänkin pojalla on kummisetä vaimonsa kanssa, ettei niitä paskaakaan kiinnosta nähdä poikaa, korvaavat sen sitten jollain överilahjalla, mikä taas ei miellytä mua. Ei tolle mahda mitään, ikävä kyllä.

tiedän tunteen..joskus tupareihin laitoin kauheasti ruokaa ja vain harva sitten lopulta tulikin.. Pöydät notkuivat ruokaa ja mulla oli tyhjä olo, kun olin laittanut kaikkea..
Pettymys oli suuri. No tämä ei ollut nyt lastenjuhlista kyse, mutta aavistan, miltä sinusta tuntuu

Onko ne lihat viimesyksyisiä? Ettekö ole syöneet yhtään, eihän niitä voi vuosikausia säilöä... Pistät pari paistia uuniin tulemaan tai marinoi ja grillaa pihveinä. Mahtuu kakku pakkaseen. Laita paloina, niin voitte herkutella pala kerrallaan! =)

Niin ja ap, ymmärrän harmistuksesi, varmaan tekisin sun tilanteessa just sen, että haistattasin paskat.

Meille kävi kerran kans toi tuparijuttu; 26 oli ilmottautunut mukaan ja sen mukaan varauduin tarjoiluissa. Paikalle tuli 8 henkilöä, eikä kaikki edes tekstaria vaivautuneet laittamaan, etteivät pääse. Kyllä oli paha mieli. (Vaikka loppupeleissä meillä oli sitten pienellä porukalla ihan hillittömän hurvattomat bileet, kun ruokaa ja varsinkin JUOMAA oli kystä kyllä...)

Ikävä kyllä nyt ei taida olla paras päivä viettää synttäreitä. Ei tosin ole sunnuntaikaan. Toki olisi kohteliasta ilmoittaa hieman aikaisemmin, että emme pääse tulemaan.

näistä mukaan aikoneista ei ilmoittanut kun 2 ettei tule.. muista ei oo vieläkään kuulunu pihaustakaan. ja suurin osa niistä lihoista on juurikin näiden kummien lihoja meillä säilössä ku niillä ei ole omaa pakastinta. samassa hirviporukassa ovat mieheni kanssa. poikaa mulla kävi eniten sääiksi kun sille jo niin hehkutin isoista juhlista mut ei sitte niitä saanutkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva vielä:
Niin ja ap, ymmärrän harmistuksesi, varmaan tekisin sun tilanteessa just sen, että haistattasin paskat.

Meille kävi kerran kans toi tuparijuttu; 26 oli ilmottautunut mukaan ja sen mukaan varauduin tarjoiluissa. Paikalle tuli 8 henkilöä, eikä kaikki edes tekstaria vaivautuneet laittamaan, etteivät pääse. Kyllä oli paha mieli. (Vaikka loppupeleissä meillä oli sitten pienellä porukalla ihan hillittömän hurvattomat bileet, kun ruokaa ja varsinkin JUOMAA oli kystä kyllä...)

Otin kaksi mökkiä 30- vuotissyntymäpäiviksi, jotta kaikki pääsisivät majoittumaan. Kustuttuja oli 8 pariskuntaa. Siis yhteensä 16. Ruokaa varattiin samanverran. Monet sanoivat, että tulevat. paikalle tuli vaan 6! Joista kaksi ajoi kotiin nukkumaan. Toinen mökki oli täysin tyhjillään, kun ei tarvittu makuupaikkoja.
Näistä ihmisistä ei kuulunut vuoteen mitään ja sitten nyt ovat soitelleet, että milloin taas nähtäisiin. Petyin tosi pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja niin ja tääkin:

Otin kaksi mökkiä 30- vuotissyntymäpäiviksi, jotta kaikki pääsisivät majoittumaan. Kustuttuja oli 8 pariskuntaa. Siis yhteensä 16. Ruokaa varattiin samanverran. Monet sanoivat, että tulevat. paikalle tuli vaan 6! Joista kaksi ajoi kotiin nukkumaan. Toinen mökki oli täysin tyhjillään, kun ei tarvittu makuupaikkoja.
Näistä ihmisistä ei kuulunut vuoteen mitään ja sitten nyt ovat soitelleet, että milloin taas nähtäisiin. Petyin tosi pahasti.

siis tuli paikalle vaan kolme pariskuntaa kahdeksasta pariskunnasta, jotka lupasivat tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näistä mukaan aikoneista ei ilmoittanut kun 2 ettei tule.. muista ei oo vieläkään kuulunu pihaustakaan. ja suurin osa niistä lihoista on juurikin näiden kummien lihoja meillä säilössä ku niillä ei ole omaa pakastinta. samassa hirviporukassa ovat mieheni kanssa. poikaa mulla kävi eniten sääiksi kun sille jo niin hehkutin isoista juhlista mut ei sitte niitä saanutkaan

No ei muuta kuin lihat uuniin! =)

Selitykseksi sanot vain, että pakko oli paistaa ja syödä, että sai ylimääräiset synttäritarjoilut laittaa pakkaseen, kun yllättävän moni jätti ilmoittamatta, ettei tulekkaan....

Alkuperäinen kirjoittaja niin tääkin:

siis tuli paikalle vaan kolme pariskuntaa kahdeksasta pariskunnasta, jotka lupasivat tulla.

Kyllä ihmiset sitten osaavat olla ajattelemattomia! :(

Ymmärrän. Ja varmaan moni palstalainenkin ymmärtää, miksi en ole aikoihin ollut enää halukas järjestämään palstatapaamisia muuta kuin wanhoille. Innokkaita ilmoittautujia kyllä on, mutta kun sitten tulee se tapaamispäivä, niin kutistutaan kouralliseen.

taidampa pitääkkin omat hirvikekkerit jussina. tykkään kyllä siitä niin paljo että voisin elää pelkästään hirvenlihalla =) siinäpä sitte ruikuttavat lihojaan takas >=D

taidampa pitääkkin omat hirvikekkerit jussina. tykkään kyllä siitä niin paljo että voisin elää pelkästään hirvenlihalla =) siinäpä sitte ruikuttavat lihojaan takas >=D

Oikea asenne!

Ja Rallenille tiedoksi; lapset kehittyvät hyvin eri tavalla ja tahtiin. Toisten 2-vuotiaat eivät ymmärrä mistään mitään, mutta toisilla 2-vuotiaat ovat pikku Einsteineja... ;) Ja ihan taatusti meidän esikoinen olisi 2-vuotiaana osannut pettyä, jos luvatut kemut olisivat menneet pieleen ja henkilöt, joita olisi odottanut tapaavansa juhlissa, eivät olisikaan tulleet.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

Oikea asenne!

Ja Rallenille tiedoksi; lapset kehittyvät hyvin eri tavalla ja tahtiin. Toisten 2-vuotiaat eivät ymmärrä mistään mitään, mutta toisilla 2-vuotiaat ovat pikku Einsteineja... ;) Ja ihan taatusti meidän esikoinen olisi 2-vuotiaana osannut pettyä, jos luvatut kemut olisivat menneet pieleen ja henkilöt, joita olisi odottanut tapaavansa juhlissa, eivät olisikaan tulleet.

Ihan taatusti sulla on pikku einstein, jonka äiti chattailee tällä super-einsteinien palstalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Kyllä on synkkä elämä teillä :laugh: Tiedoksi: 2-v ei varmaan ymmärrä vielä olla pahoillaan, ota äiti vaan omille niskoilles pettymykses. Lapsia ei sais käyttää välikappaleina.

en ole lastani käyttäny välikappaleena. suurin osa näistä ihmisistä on sellaisia joiden kanssa poikani on nauttinut suunnattomasti leikkiä. tottakai olen pettynyt poikani puolesta kun ei sitte saanutkaan näitä ihmisiä nähdä vaikka kuinka ovella kävi katsomassa tuleeko sieltä ketään. ja kyllä olen myös omasta puolestanikin pettynyt koska ensimmäistä kertaa laitoin juhlat itse alusta loppuun saakka eikä sitten ketään tullutkaan :( anteeksi jos se jotenkin sua loukkaa

Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

Oikea asenne!

Ihan taatusti sulla on pikku einstein, jonka äiti chattailee tällä super-einsteinien palstalla :laugh:

Sulla ei vissiin ole, kun noin käy kateeksi! ;)

Valitettavasti se on tämän päivän trendi, että tullaan, jos ei keksitä muutakaan tekemistä. Sillä, että joku sattuisi näkemään vaivaa juhlien järjestämiseen, ei ole enää mitään merkitystä. Kutsu kyllä halutaan saada, sillä jos ei saada, niin siinä menee vähintäänkin ystävyys poikki. Mutta kutsuttu saa pyyhkiä niin kutsujalla kuin kutsullakin halutessaan vaikka pehvansa.

Yhteistyössä