haistakaa!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
tää on yks helvetin sisäpiiri ympyrä vaan. tulepa tänne keskustelee niin potkitaan pihalle... haistakaa sitä vaan ja olkaa hyvä jatkakaa keskenänne!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
taitaa olla sama tapaus tämä h ja vv.... Vähän kirjaimia nikissä - vähän älyä päässä ;-D

niin, että tänne pitää olla kauheen älykäs että saa tulla... paljastit itsesi!!! siinäs näitte!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taitaa olla sama tapaus tämä h ja vv.... Vähän kirjaimia nikissä - vähän älyä päässä ;-D

niin, että tänne pitää olla kauheen älykäs että saa tulla... paljastit itsesi!!! siinäs näitte!!!!!!!!!!!!!!

Niin juuri. *kättelee*
Sen verran älyä ettei kaikkea itteensä ota....

Ollaanpas sitä äreitä, hui! Ettei vain menkkoja pukkaa ;-D

taitaa ap olla vähän näreissään :whistle:

no herranjestas, tämähän on vain keskustelupalsta eikä mikään kaveripiiri. Itse harmaana kirjoitellut olen saanut hyvän vastaanoton kun itse olen ollut asiallinen eikä täällä aina se oma aloitus toisia kiinnosta. Ei kannata ottaa ittensä.

menkkoja ei saakeli ole tulossa enkä ole raskaana. mut hitto pitääkö sitä aina olla ku saakelin naantalin aurinko. täällä vaan tutut juttelee keskenään ja muita katsotaan kuin halpaa makkaraa.... nyt vaan räjähti mun pinna!!!!

menkkoja ei saakeli ole tulossa enkä ole raskaana. mut hitto pitääkö sitä aina olla ku saakelin naantalin aurinko. täällä vaan tutut juttelee keskenään ja muita katsotaan kuin halpaa makkaraa.... nyt vaan räjähti mun pinna!!!!
pitäisköhän sun istua alas ja laskea kymmeneen?

Alkuperäiselle kirjoittajalle toivon paljon hyvää mieltä ja onnistumista omassa elämässään. Toivon myös, että osaat olla aikuinen esimerkki pienille lapsille ja teet niin kuin on oikein tehtävä.

No minäpä haistan: "sniffffffff, nuuuuuuhh" Mutta ei oikein haise? Vähä kateruus lemahtaa, mutta ei muuta hajua? Kyllähän täällä monenlaista keskustelua käydään, osa sakista on ilkeitä ja vittumaisia, ite oon koittanu pysyä koht asiallisella linjalla, ja auttaa toisia, jos joku apua kysyy. Aika monilla foorumeilla keskustelut on jokseenkin asiattomia ja töykeitä, että se kannattaa aina ottaa huomioon jos ja kun liittyy keskustelemaan..

Minuaeituollaisetaloituksetsaakylläpätkääkäänhuonollepäälletaituntemaanitseänisyylliseksijohonkin
mielestänijosonniinherkkänahkaineneikannatatännetullaollenkaan.

Yhteistyössä