Haiseeko pimppi silakalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joo olen miettinyt mistä tämä juttu on lähtenyt. Itse en ole yrittämälläkään mieltänyt pillua sillin tai jonkun muun kalan hajuiseksi, en sitten millään. Itse asiassa jos silli haisis pillulle, niin söisin sitä ja runkkaisin koko ajan.

Haiseeko se jonkun mielestä oikeasti sillille?

Milles muna haisee? Mun haisee välillä palaneelle.

No ei haise minusta.

Ellei ole menkkoja eikä tulehdusta niin minusta se on lähes hajuton. Ehkä aavistus maitoa tai piimää tai kermajuustoa tai kananmunanvalkuaista voisi olla tuoksussa mukana.

Samoin miehen elimet ovat puhtaana hajuttomat. Sperma taas haisee mielestäni kananmunanvalkuaiselle.

Mutta se onkin sit metka juttu, että muutoin puhdas mutta spermainen pillu tuoksuu joltain omituisen alkukantaiselta ja kiihottavalta. Yhdessä kahdesta hajuttomasta tulee varsin tuoksuva. :confused:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Joskus aamulla kun meet vessaan ja edellisenä iltana harrastanu seksiä niin kyllä se joskus sillille haisee. Ei siis muuten, mutta jotenki se sperma vaikuttaa siihen, sitten kun pesee kunnolla sperman pois niin ei haise millekään

Joskus aamulla kun meet vessaan ja edellisenä iltana harrastanu seksiä niin kyllä se joskus sillille haisee. Ei siis muuten, mutta jotenki se sperma vaikuttaa siihen, sitten kun pesee kunnolla sperman pois niin ei haise millekään

Mun mielestä se ei ole kalamainen tuoksu vaan jotain otsoninkaltaista. Raikasta, kirpeää, suolaista, pistävää.

"meidän kotiin tunki viime viikonloppuna joku piimää oksenteleva ankerias"
silakkakuva-630x400.jpg

Uusimmat

Yhteistyössä