P
pöhhpöh
Vieras
Ostin ison säkin käytettyjä duploja eilen kirpparilta (sisältää paljon autoja, ukkoja jne.. ). Jotenkin häiritsee, jos lapsi ei pidäkään lahjoistaan. Olisi kiva, jos olisi varaa ostaa vaikka mitä hienoa lahjaksi. Tarkoitan tällä, että olisi kiva ostaa joku de luxe-junaratasetti ja superhienoja autoja jne... 