Häiriköivä yläkerta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan!

Vieras
Nyt meni sitten hermot.
Iltaisin 22-23.00 alkaa kamojen kolistelu, huonekalujen siirtäminen.
Ja nyt päivisin, kuunnellaan musiikkia niin lujaa, että kuulen radiojuontajan äänen.
Musiikki on nii lujalla, että rappu raikaa.
Tänään sitten keräsin rohkeutta, ja kävin sanomassa. Pyysin musiikkia pikkasen hiljemalle koska lapset yrittää nukkua. Hänen ei kuulemma tarvii hiljentää, koska on päivä.
Ja kuulemma meillä oli kokokesän bileitä. Ihan arkenakin.. Kumma, että itse en muista mitään bileitä. On meillä kaksi tai klme kertaa vuodessa ollut joku saunomassa, mutta siinä ne hurjat bileet sitten onkin.
Mä en tajua mitä teen ton eukon kanssa. Meinas kyllä itku siinä tulla.
Vaikka sitä kerrostalossa asutaan, niin eikai sitä kaikkea tarvii kestää ?

Ilmoita isännöitsijälle tuohan on jo kotirauhan häirintää jos musiikki pauhaa niin lujaa päivälläkin että laulujen sanoista saat jo omassa kodissasi selvää. Vaikka on päivä ei se tarkoita sitä että musiikin nappulat saa kääntää kaakkoon joka päivä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja iltaäree;22751647:
Ilmoita isännöitsijälle tuohan on jo kotirauhan häirintää jos musiikki pauhaa niin lujaa päivälläkin että laulujen sanoista saat jo omassa kodissasi selvää. Vaikka on päivä ei se tarkoita sitä että musiikin nappulat saa kääntää kaakkoon joka päivä ;)

Isännöitsijä on lomalla =( Nyt toi oikein tahalleen tiputtelee tavaroita, ja potkii tavaroita-
Ja siis kyseessä on tollanen 50 vee täti.
Hänen poikansa piti kesällä billet, johon soitin poliisit. Partsilta lensi tyhjiä kaljalavoja ja tölkkejä.
JA siis, en väitä että me ollaan tosi hiljaisia. On meilläkin ollu bileitä, mutta rajansa kaikella.
Ei meillä musiikit pauhaa täällä ikinä täysillä.
Mutta tosiaan, hän on sitä mieltä että me ollaan koko kesä juhlittu jne...

Alkuperäinen kirjoittaja iltaäree;22751708:
sitten soittoa vaan taas poliisille ;) Selität tilanteen niin kyllä tuleevat paikalle, ja usein näistä poliisi käynneistä menee isännöitsijällkein tieto.

Okei :) pitääkin sit sinne soittaa, jos jatkuu vielä.
JA siis toi nainen on ite sanonnu, että pitää tulla sanomaan jos kuuluu. Menin sanomaan, niin siellä vaan mussutetaan. Totes vaan., että "sulla taitaa olla pinna kireellä"
No joo, kyllä on.. on se kiva kun ei saa lapsia nukkumaan, kun yhet soittaa musiikkia lujalla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan!;22751746:
Okei :) pitääkin sit sinne soittaa, jos jatkuu vielä.
JA siis toi nainen on ite sanonnu, että pitää tulla sanomaan jos kuuluu. Menin sanomaan, niin siellä vaan mussutetaan. Totes vaan., että "sulla taitaa olla pinna kireellä"
No joo, kyllä on.. on se kiva kun ei saa lapsia nukkumaan, kun yhet soittaa musiikkia lujalla.

poliisille suora ilmoitus, tulee heti ilmoitus myös isännöitsijälle ja varoitus asukkaalle. kolmannella lentää eukko ja tavarat pihalle. potkikoot siellä pihalla sitten kamojaan! nää on just nää vaihtari-ikäset mammat, jotka luulee, että heille kaikki on sallittua!

Päiväsaikaankaan ei saa soittaa musiikkia niin kovalla että naapurit häiriintyy.
Jos käy itse henkilökohtaisesti asiasta huomauttamassa eikä meteli silti lopu,seuraavaksi soittaisin isännöitsijälle.Hiljaisuuden jälkeen kuuluva meteli on poliisiasia.

[QUOTE="joooo";22751812]poliisille suora ilmoitus, tulee heti ilmoitus myös isännöitsijälle ja varoitus asukkaalle. kolmannella lentää eukko ja tavarat pihalle. potkikoot siellä pihalla sitten kamojaan! nää on just nää vaihtari-ikäset mammat, jotka luulee, että heille kaikki on sallittua![/QUOTE]

Nyt se kävi tiputtaa lapun luukusta, jossa lukee "minä kirjoitan kaikki teidän metelit ylös"
Just...
Siis toi akka on muutenkin outo. Välillä se oikein moikkaa, ja jää rupattelee. Tai sitten se kulkee nokka pystyssä ohi.
Silloin kesälläkin, kun soitin poliisit niin se vaan nauro.
"eihän miedän poika nyt tollasia bileitä, ja kyllä nuorien pitää bilettää"
Joo, ei mua haittaa, jos joskus kuuluu. Mutta nyt ollaan kuunneltu 2kuukautta putkeen tota.
Joko musiikki, tai sitten kamat lentelee.
Varmasti lähtee lapsistakin ääniä, mutta ei se rappuun kuulu. JA siis toi musiikki kuului kolmannesta kerroksesta, talon vaunuvarastoon joka on tuolla rapun ulkopuolella. Että oli kyllä lujalla.

Yhteistyössä