Häiriintynyt lellipentu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tässä anoppini sanat meidän 9vuotiaalle. Lapset (7v ja 9v) olivat anopilla hoidossa sunnuntaina ja jäivät sinne yöksi. Anopin pyynnöstä. Eilen olivat ruvenneet sitten tappeleen. Ilmeisesti isompi oli raivostunut pienemmälle. Anoppi oli menettänyt hermot ja tokassut nuo sanat esikoisellemme.

Todella suloinen mummo. Oli vielä kehunut lapselle kuinka suloisia hänen lapsensa ovat olleet jne. Esikoinen on kyllä musta ihan normaali lapsi. Ei oo koulustakaan tullut mitään tietoa, että kasvatus ois mennyt mehtään. Hyvät numerot käytös jne.

kauheeta!
Mun äiti kertoi kuinka hänen työkaverinsa oli raivostunut 2v lapsenlapselleen ja huutanut sille, et "MINNA ON PASKA PENTU" (nimi muutettu) Tämä minnan mummu oli koittanut saada tyttöö päiväunille ja minna vaan höpötteli eikä halunnut rauhoittua. Tämä äitini työkaveri kertoi itse äidilleni tapahtuneen ja sanoi pelkäävänsä, koska lapsi sanoo äidille, et "minna on paska pentu". Mun tekis mieli sanoa se minnan vanhemmille, mutta en tunne heitä!

Meillä tosiaan lapset kerto ite tuosta :-( Mää en oo ollut anoppiin yhteydessä sen jälkeen, ku haettiin lapset. Mutta eipä sieltäkään oo kuulunut normaalia "mites pikkuset jaksaa" soittoa. Luulis sitäki vähä hävettävän.

JOS ja kun se anoppi soittaa joskus niin mä kyllä mainitsisin, että toi HÄIRIINTYNYT LELLIPENTU on tossa kauniisti leikkimässä pienemmän sisaruksensa kanssa. HÄIRIINTYNYT LELLIPENTU on myös ulkoillut ja syönyt reippaasti. Jos ei selitystä kuulu noilla vihjeillä niin kysyisin suoraan mitä on noilla sanoilla tarkoittanut ja onkohan hänellä jotain sanottavaa lapselle.

Yhteistyössä