oona
Kumminkin kumpikin jatkoi matkaa ja tyttö ei saanut kipeää, enkä huomannut, että toinen lapsi olisi itkeny. Sattuuhan noita törmäyksiä. kun puin lastani, kuulin tämän lapsen äidin puhuvan kovan ääneen, että ottiko kipeää, tönäisikö tyttö sua tahallaan, oliko tyhmä tyttö? Olin sen verran kauempana, että en tiennyt, oliko tämä tosiaan meille tarkoitettu ja ei tää äiti tullut mulle mitään sanomaan. Meillä oli kamala kiire hakemaan isoveljeä toisesta paikasta, joten lähdimme paikalta. Mut mua on jääny vaivaamaan... siis kun vahingossa törmäsivät toisiinsa, kumpiki innoissaan juoksi. Kyseessä on 3-vuotiaat. Niin mitäs jos tää äiti ens kerhokerralla alkaa vaatimaan jotain anteeksipyyntöä tms mun lapselta. Eihän 3-v muista enää, mitä viikko sitten tapahtui, varsinkaan kun ei tehnyt mitään väärää. Ja olis tullut tää äiti meille heti puhumaan, kumminkin siinä aika kauan oltiin, kun toppahaalaria puettiin. mietin vaan, että mitä sanoisin, jos puheeksi tulee. En halua alentua samalle tasolle, kun tää toinen äiti.
Miten on, kuinka moni kyselee lapselta noin? Oliko tyhmä tyttö, tekikö tahallaan? Mun mielestä oli kamalan typerän kuulloista.
Miten on, kuinka moni kyselee lapselta noin? Oliko tyhmä tyttö, tekikö tahallaan? Mun mielestä oli kamalan typerän kuulloista.