Hailakka haamu tuli <3

Uskomaton fiilis... Vaikka ei oikeen uskalla vielä toivoa kunnolla, menkat pitäis alata 2:den päivän päästä ja ajattelin v.loppuna testata uudelleen josko olis kunnon +++
Onko muita haamuilijoita?? milloin testasit ja onko mitään oireita??

Eilen KP 22/25
- vilunväreitä
- ei tee oikee mitään mieli
- kuvotusta
- hirmuinen väsy
- 3 yöhön en oo nukkunu kunnolla, johtunee varmaan jännityksestä

Tämä olisi kolmas raskaus <3
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Onnea! Haamuja täälläkin 3 kpl! Vähän ahdistaa, kun ne eivät tummu... Kp 32/28. Oireina menkkojen poisjäänti (ovulaatio oli tiedossa, joten päivä on varma), lämmöt ylhäällä 37,3, alavatsa on turvonnut ja jatkuva pissahätä. Jännittää ja pelottaa! Raskaus on viides (yksi km, kolme lasta). Vähän mietin kemiallista raskautta, jos ei tule kunnon plussaa. No, odotellaan!
 
Heissan!
älähän nyt vielä hermoile :) kun ei sulla viikkoakaan oo mennyt vielä et menkat olis pitänyt alkaa.. onko sulla muissa raskauksissa ollut noin, tai sitten jos onkin kiinnittynyt myöhemmin sun oletettua päivää??? Ajattelin tehdä myös huomenna aamulla uuden testin. Olo on ainakin ollut tänään taas sen oloinen et yök.. ja vatsa kans turvonnut. Mutta pidetään toisemme ajantasalla ;)
 
Huomenta kaikille, täällähän löytyi itselle ajankohtainen ketju. Itse olen näiden testien tekemisien kanssa oikea hätähousu...aloitan testauksen aina liian aikaisin ja se on oma tapani varautua mahdolliseen tulevaan negaan. Edellistä lasta odotettiin pitkään, ja koettiin keskenmenotx2 ja kohdunulkoinen. Nyt on vajaa vuosi yritetty toista.
Nyt olen parina päivänä testannut Pregchek-nimisellä halvalla testillä haaleaakin haaleamman haamun. Se ilmestyy tuon 5 min. sisällä mutta näkyy todelle haaleana että pitää kyllä tarkkaan katsoa. Viivassa on kuitenkin aavistus punaista väriä. Onko kenelläkään kokemusta antaako kyseinen testi tällaisia viivanpaikkoja?Testi on minulle uusi tuttavuus. Menkkojen pitäisi alkaa 3 päivän päästä.
Olisi nimittäin luullut, että viiva olisi aavistuksen vahventunut eilisestä.
On tämä lapsen yrittäminen vaan aika jännää puuhaa!

Plussatuulia kaikkille:)
 
Sandybel79

Tuttu tunne :D Mä oon kans tehnyt ekan testin viikko sitten et 7-8 päivää ennen menkojen alkua.. ja nyt varmaan sitte 3 päivää perkkäin.. 2 haamua olen saanut (hailakoita) sen ekan minkä tein tosi aikaisin nii oli clearblue ja ei tullu testiin mitään mut nyt eilen iltavirtsasta tein samaan nii tuli heti haamu mutta hailakka..
huomenna vasta olis kk päivä ja ajattelin tehdä aamupissasta. joko silloin jo +++ kunnolla.. ihmetyttää itteeki kuink noin hailakkaa.. ellei si tuu joku kemiallinen raskaus.. en tie montako testiä joutuu tekee mut näköjää pitää koittaa pitää 2 päivän välitauko..
 
Niittykukka: Aikaisemmat raskaudet olivat kaikki tosi erilaisia?! Oireet vaihteli hurjasti. Yhdessä oli esim. kiinnittymisvuotoa, näissä muissa ei. Yksi oireili hirveillä kivuilla ja se menikin ihan alussa kesken. Ajattelin viikonloppuna testailla taas. Ei ole montaa testiä enää jäljellä, joten mitä niitä nyt turhaan... Mutta olisi niin kiva saada asiaan varmuus! :) Sen verran pöllö olin, että tilasin jo neuvolan. Kyllä sen peruttua saa, jos meneekin kesken.
 
kirjavakana: Joo mitä niit testei turhaan siellä kaapissa säilyttä :D menee sitä rahaa turhempaankin :D
Mä ajattelin testata huomenna predictoril aamupissasta, kaikki muut o testattu iltapissasta...
Katotaan tuleeko haamu.. kp huomen 25/25 la testaan si vimpan.. jos sekin haamu nii si saa olla ;) Mikä viikko sinulla nyt menossa jos neuvolan jo varasit??
Mä ajattelin vasta 6 viikon jälkeen.. :/

Nii ja hei mä oon kyl kuullu et neuvolasta o sanottu et haamu tai haamu tai vieläkerran haamu niin on +++ :D
 
Moikka!
Oon aivan untuvikko koko sivustolla, mutta luulisin kuuluvani tähän joukkoon :)
Viime lauantaista lähtien on tullut haamuja, jotka aavistuksen vahvistuneet joka kerrasta. Tänään reipas vaaleanpunakka, vaikka haalea edelleenkin.. Kp26/28 tänään. Itseä kanssa mietityttäny tosi paljon se, ettei viiva vahvistu kontrolliviivan vahvuiseksi, vaikka hcg:n pitäisi tuplaantua n. joka toinen vrk vähintään?
Oireina rintojen kipu, jota ei oo aikaisemmissa raskauksissa ollut ikinä!
Jatkuva pahoinvointi, joka ikävä kyllä helpottaa syömisellä :O
Ja viimeisenä väsymys, tai ei muutoin, mutta illalla uni tulee 3 tuntia aiemmin ku ennen..
Onnea kaikille testailuun :hug:
 
tervetuloa uudet mukaan :D
Hitto MA tein anttilan testillä hailakan haamun, ke tein clearbluella vahvemman haamun, joka erottui. Nyt tein predictorilla ja nega, ei edes haamua.. Yökköolokin hävis eilen, luulen et on sitten kemiallinen. :/
Ooon kyl lukenu paljon netistä et predictor on antanu paljon haamuja ja oaljon negoja.. Mut MÄ EN JAKSA uskoa, jos nainen o raskaana nii kyl se näyttää pos.
Nyt kp25/25 eikä menkkoja, YLEENSÄ säännöllinen kierto ollut kp 23/24
Täytyy vissiin kipasta apteekkiin ja hakee taas uus testi ellei menkat ala..kummallista, ärsyttää epätietoisuus, varsinkin kun la olis juhlat jossa tarjoillaan alkoholia, et voiko olla rentona vai ei :D

plussatuulia muillekkin <3
 
Kyl rupes se verta vaivaamaan kun hetken kuluttua katoin testii uudelleen eli se PRIDICTOR, oli ilmestynyt hailkka haamu, jossa oli väriä.. Kävin apteekissa hakemassa clearblue uuden, koska herrä ja ollut luotettava mulle edellisessäkin raskaudessa.
No tein sen nyt päiväpissasta ja näytti selkeesti vahvempaa pussaa, erottuu kaukaakin ettei tarvitse valoa vasten edes kattoa, huomenna aamulla vielä glearblue aamupissistä jolloin kp 26/25 toivon silloin hyvin vahvaa ++++
 
Kyllä tuo ihan selvältä vaikuttaa, älä sellaisia huonoja testejä usko! ;) Mulla kanssa hermot petti ja tein aamulla yhden testin (näitä samoja halpisliuskoja netistä), ja kyllä se haamu oli kuin olikin tummentunut! Ei vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta se ei huolestuta. Olen tyytyväinen, kun ei ole mitään erityisiä kipuja, ne ovat aina enteilleet menkkoja eivätkä mitään muuta! Vessassa saa kyllä rampata yhtenään, ja iltaisin nukahtaa paljon aikaisemmin. Viikkoja on siis nyt 4+5. Neuvolasta vain onniteltiin ja annettiin aika, ei siinä mitään.
 
No niin aamupissistä testy clearblue ja tuli heti vahva viiva ei enää sii haamuja kp 26/24-25 jei :D ei menny ku 7 testiä mut menee sitä rahaa turhempaankin :) Tää ei musta oo turhaa :)
pysykää linjoilla kuitenkin, olis kiva myöhemmin vaikka olla yhteydess s.postin kautta ja kysellä kuulumisia ja tunteita :) Mulla nyt tasana 4+0 En ihan vielä soita neuvolaan... ehkä ens viikolla vois koittaa soittaa :)
Pitää selvitä ite tästä järkytyksestä! :D
Mun testaaminen o nyt si loppu :) suosittelen lämpimästi tuota clearblueta <3
 
Moikka vaan!
Onnea niittykukalle ja kirjavakanalle! Samalla täten liityn joukkoonne, eilen aamupissasta vahva +. Kummallinen fiilis.. Tätä yritettiin niiiiiin pitkään, ettei oikeen millään uskalla uskoa! :heart:
 
Sol_

Onnea todella paljon <3
Mulla viikkoja nyt 4+4 huh..
Monta viikkoa vielä sinne 12+0
Pitäis varmaan mennä lääkäriin kun mua huimaa kokoajan ihan hirveesti, on vissii hemoklopiini hono tai jotain :(
ei oikee tiiä mitä sitä söiskään kun ei tee oikee mitää mieli. Hyvin vähän o edes enää pahoinvointia. aina välillä mut kahdessa edellisessä raskaudessa pahoinvoinnit alkoi 6-8 viikolla eli olivat silloin pahimmillaan.. Pysykää linjoilla nii kirjoitellaan välillä toistemme kuulumisia :) <3
 
Moikkelis!! aah.. miten jaksan odottaa.. mulla alkaa 6viikko pe, vielä muutama yö.. pääsiski jo sinne ultraan nii pääsis tästä jännityksestä! Mulla o kaikki raskaudet menny aina hyvin ja koskaan en oo saanu keskenmenoja..
PUKUT PYSTYYN KAIKILLE PLUSSANNEILLE...
Tää kamala yökötys kestäny jo ennenku menkat oli edes myöhässä.
Varsinkin kun istuu koneella niin tuntuu et pahentuu olo..
Tuossa just uumailin et meitin pitäis ostaa uudet vaunut pikkuiselle.. JUST myin pois emmaljunga city crossit, hitsin kalliit.. :( Ja nyt meil pikkuneitil käytössä brio race 2011 Löysin ihanat uudenveroiset city crossit mut oli kyl kalliit.. huh.. 400e käytetyistä. vaikka onki hyvä merkki.. mut uutena maksaa kyl enemmän.. onneks tässä o hurjasti viel aikaa miettiä mitä sitä pikkuiselle ostaa.. Kun nyt selviäis eka sinne ultraan :) <3
 
Testasin tänään apteekin omalla testillä selvän plussa. Kp 28/28-29. Yritystä takana yli vuosi ja kaksi kemiallista raskautta. Toivottavasti tämä nyt kestää, koska olen jo 35 v. enkä tiedä kuinka pitkään jaksan pettymyksiä.
Oireita ollut useamman päivän ajan: rinnat kipeät, nivusia vihloo -vähän niinku suonenvetoja, alavatsakipuja, ajoittaista huonoa oloa, flunssan oireita, lämpö 0.5-0.8 astetta koholla, hiukset rasvoittuu päivässä, kasvojen iho kutisee ja näppyjä ja ihottumaa on normaalia enemmän.
Päätin iloita tästä jo nyt, vaikka tiedän, että keskenmeno on mahdollinen.
Onnea odottajille ja onnistujille!
 

Yhteistyössä