Hahhaa, kaikki ei miellyttäny silmää

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ukkokulta tuossa teki ruokaa ja katteli keittiön ikkunasta ulos. Jotaki se jupisi, en ees kuunnellu. Sitte ko ruoka oli valmis, kisko ulkovaatteet päälle ja häippäs. Mie aloin syömään. Ja kohta katoin keittiön ikkunasta ulos, mies tuli moottorisahan ja kera minun veljen näkökenttään, moottorisaha alko laulaa ja puu kaatu. Sielä se puu nyt röhnöttää mäessä...
Ja ukkokulta tuli sisälle ja sano "nyt näkkee paremmin". :D

Näitä uuen talon hienosäätöjä :xmas:

Mut tosiaan, näkkyy paremmin. Tuosta ikkunasta avautuu takapihan jälkeen näkymä pellolle joka jatkuu silmänkantamattomiin, kyllä tuo yks puu vähän häiritti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Tulee sellanen olo, että miehesi hoitaa teidän huushollissa kaiken ja sä hoidat asioiden raportoinnin palstalle?

Niin niin. :D Se tekkee ruoat, hoitaa vauvaa, hakkee postin ja vie roskat, kaataa puut ja tekkee lumityöt jos ei minun veli kerkiä auraamaan, mie vaan istua nökötän sohvalla tai tuolilla koneen kans ja nautin elämästä ja viihytän vauvaa niin kauan että sille tullee hätä :xmas:
Eilen ko kerroin että olen ollu muutossa ahkerana apuna, minua kivitettiin ko aivopotilaana riekun ko viimistä päivää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihana kun on miehiä jotka tekee eikä vain meinaa tehdä. :)

Ossaa tuo minun mies olla joissaki asioissa sellanen että suunnitellaan pieni ikuisuus ja sitte lopulta vaikean kautta raahautuu toteuttaan suunnitelmiansa... Mut tuo puu tais olla tosissaan sille häiriöksi. :D

mun mies ei varmaan olis edes katsonut ikkunasta sen vertaa, että olis puuta huomannut. kun ei ole esteetikko tuo sitten ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haisuliini:
ootteko rakentanu talon?

Joo. Johonki piti asettua asumaan eikä kerrostalossa asuminen miellyttäny meistä kumpaakaan.

Kerkeäväistä porukkaa kyllä olette =D

Johan tätä on aika kauan pykätty pystöön. Ja VIHDOINKI tuli valmista. Mitä nyt listoja puuttuu sieltä ja täältä :snotty:

ootteko rakentanu talon?

Joo. Johonki piti asettua asumaan eikä kerrostalossa asuminen miellyttäny meistä kumpaakaan.

Johan tätä on aika kauan pykätty pystöön. Ja VIHDOINKI tuli valmista. Mitä nyt listoja puuttuu sieltä ja täältä :snotty:

Eteläänkö olette muuttaneet?

Muistelen, että joskus asuitte pohjoisessakin?

Alkuperäinen kirjoittaja anne:
siis teillä ihan uus rakennettu talo? ette asu veljes luona? ja välillä asutte vielä jossain kolmannessa paikassa jota joku eukko kävi haukkumassa tms? :D

Veli assuu tuossa tien toisella puolen meijän lapsuuen kodissa ja sielä meki ollaan viiminen vuosi pääasiassa oltu, kuin myös mökillä ollaan asuttu sen jälkeen ko kaupungin kämppä myytiin. Ja nyt miehen töitten takia ollaan reissattu tuolla pohjosessa mökkeilemässä, mut seki ilo loppuu helmikuun lopussa. Minun mieltä rauhottaa paikanvaihtelut. Olen levoton.

Alkuperäinen kirjoittaja haisuliini uteliaana :
ootteko rakentanu talon?

Eteläänkö olette muuttaneet?

Muistelen, että joskus asuitte pohjoisessakin?

Minua ei etelään ajais ees jääkausi :snotty:

Muuten, oliko teillä kaatolupa sille puulle?
Maksaa aika pirusti jos joku viranomainen huomaa mitä se mies siellä on hääräillyt. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Maksaa aika pirusti jos joku viranomainen huomaa mitä se mies siellä on hääräillyt. :snotty:

Mie en lupa-asioista tiä mittää mut ommaa mettää on ja naapureitakkaan ei ole...

ja jos ne lupia kysyy niin myrskyhän sen katkaisi, ja pilkoitte sitten loput :D

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Kai omalta tontilta saa kaataa vaikka kaikki puut? Mekin ollaan ihan huoletta kaadeltu, melkein yhtä spontaanisti =)

Yhteistyössä