Hahaha, tää peli on niin mahtava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi tsiisus, meinas tulla lähtö pikkupyykin pesuun:laugh:

F.E.A.R on myös kamala!!!

Hmm. Onko siinä pelottava äänimaisema tai jotain? Katsoin äänettömällä, enkä oikein hoksannut, mitä tuossa säikkyvät.

Mulla meinaa pissit tulla housuun fps geimeissä. On sillä äänentoistolla paljonkin tekemistä! Jos haluaa todellista jännitystä niin kunnolla sitä volyymiä kuulokkeisiin, että ne kaikki pienimmätkin rapinat ja kuiskauset kuuluvat. Kyllä siinä välillä tulee sellainen tunne että sais paperipussiin hengitellä, kannattaa kokeilla:D

Viimeksi muokattu:
Veli pelaa kans jotain tommosia pimeessä eteneviä pelejä, ite en oo uskaltanut, juurikin et miun reaktiot vois olla vastaavanlaisia ku noilla :D
Miten se muuten vaikuttaa mihinkään jos nähdessään jonkun hahmon, kääntyy vaan ympäri ja jatkaa peliä? Siis se siitä vaikka siel joku mökö oiskin? Eiks ne seuraa tai mitään?

[QUOTE="vieras";27476646]Ihan hauskoja joo, mutta ei toi ainkaan noin vaikuttanu mitenkään pelottavalta. Ehkä olis eri jos ite pelais...[/QUOTE]

Siinä se juur onkin. Mun mielestä simppeli peli mutta kaikki kyllä kuuluu tosi pelottavana kun ääntä kuulee kunnolla. Siihen niin sukeltaa...

en ole tuohon peliin ennen törmännyt mutta pikainen guugletus paljasti että ko. peliä ei edes voi voittaa, joten en oikein näe sitä silloin edes pelinä, vaan semmoinen interaktiivinen kauhutarina ennemminkin.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mulla meinaa pissit tulla housuun fps geimeissä. On sillä äänentoistolla paljonkin tekemistä! Jos haluaa todellista jännitystä niin kunnolla sitä volyymiä kuulokkeisiin, että ne kaikki pienimmätkin rapinat ja kuiskauset kuuluvat. Kyllä siinä välillä tulee sellainen tunne että sais paperipussiin hengitellä, kannattaa kokeilla:D

No, mä kaukaa viisaana tosiaan laitan aina mutelle kun epäilen säikyttelyjä. Mulla ei psyyke kestä liiallista kauhua, olisin hermoheikko seuraaavat puoli vuotta enkä uskaltaisi mennä yksin vessaan. Siksi jäi siis tästäkin se olennainen elementti kokematta. :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
404-haaste Minecraftissa on samantapainen. Siinä laskeudutaan syvään luolaan ilman aseita tai soihtuja ja yritetään pärjätä hirviöiden keskellä. YouTube-videoilla on toisinaan hyvin vakuuttavaa kauhukiljuntaa.

Yhteistyössä